אם אתם מחפשים את הטרנד החם ביותר בעולם האירועים, ויש לכם בהחלט סיבה טובה לחפש אותו, הרי שמדובר בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים.

כלים
טייסטפולי לכל סוגי האירועים חתונות, בר ובת מצווה בריתות ועוד.
טייסטפולי לכל סוגי האירועים חתונות, בר ובת מצווה בריתות ועוד.

הטרנד הזה מסתיר בחובו טרנד אחד נוסף, והוא ההעדפה ההולכת וגוברת של עורכי אירועים, לערוך אירועים קטנים על פני אירועים גדולים וגרנדיוזיים. אירוע קטן הוא ללא ספק אירוע מיוחד, שבו כל אחד מן האורחים יכול להתחבר אל חתן ו/או כלת השמחה ברמה האישית, אירוע אינטימי ואפילו רומנטי, אירוע בו כל אורח מרגיש שהאירוע נערך לכבודו, וכל זה עוד לפני שדיברנו על החיסכון העצום בעלויות הפקת האירוע.

קייטרינג עם יותר יצירתיות ויותר תשומת לב לכל מנה ומנה

הטרנד סביב עולם האירועים הקטנים, מביא איתו טרנדים נוספים, ובהם כאמור, גם הטרנד של הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים. לכאורה, פרט לכמות המנות לא אמור להיות הבדל בין קייטרינג לאירוע גדול ובין קייטרינג לאירוע קטן, אלא שבפועל, ככל שכמות המנות קטנה יותר, כך יכול הצוות הקולינרי להשקיע יותר בחוויית האוכל שממנה ייהנו האורחים, להשקיע יותר יצירתיות בכל מנה, להקפיד יותר על מרכיבי המנות ואופן ההגשה שלהם ובסך הכל לייצר לכם תוצר טוב יותר ואיכותי יותר.

קייטרינג חלבי d6d26

הקייטרינג החלבי שהפך כבר לסטנדרט ברבים מן האירועים בארץ

בנוסף לכך, אפשר לזהות טרנד אחד נוסף שנכון ל-2017 כבר לא נחשב כל כך חדש, והוא הזמנת קייטרינג חלבי כשר לאירועים. הקייטרינג החלבי מציע מגוון רחב של מנות, הרבה מעבר לפלטות גבינות, בורקסים וירקות, ובמסגרת קייטרינג כזה תוכלו להזמין שלל מנות כדוגמת קישים, פשטידות, בלינצ'סים טעימים, סלטים מבושלים וסלטים חיים, קינוחים על טהרת רכיבי החלב, ואפילו לעטר את האירוע עם עגלת גלידה לאירועים, בה יוכל כל אורח לבנות לעצמו את גביע הגלידה שעליו תמיד חלם. אחד היתרונות החשובים של קייטרינג חלבי כשר הוא שמדובר במאכלים קלילים, שיכולים להשביע בקלות את האורחים, מבלי להכביד על מערכת העיכול ומבלי לגרום להם לחוש תשושים ולאים כבר באמצע האירוע.

גלידות קפואות 3c200

חוויית אוכל יוצאת דופן לאירוע יוצא דופן

עם טייסטפולי קייטרינג חלבי כשר המותאם לאירוע קטן, תוכלו לבנות חוויית אוכל יוצאת דופן, ולעטר אותה עם דוכן גלידה לאירועים, דוכן קינוחים צבעוני ומתוק ועוד שלל דוכנים משלימים כדוגמת דוכן וופל בלגי, דוכן בלינצ'סים עם שלל תוספות מתוקות ועוד. את המנות תוכלו להגיש בהגשה אישית לכל אורח, באמצעות שולחן הגשה עצמית מרכזי ממנו יאספו האורחים את המנות שלהם, או באמצעות מגשי אירוח שבעצם מביאים את שולחן ההגשה העצמית אל כל אחד משולחנות האורחים באירוע. כל אלו יחד יסייעו לכם לבנות את חוויית האירוע הפרטי והאינטימי, לשמור על האורחים שלכם ערניים לכל אורך האירוע, ולהבטיח שהאירוע שלכם יהיה שונה לחלוטין, מבוסס כולו על הטרנדים החמים של השנה האחרונה.

נייד ישיר: 050-8533331 | שירות לקוחות: 08-9333817  |  פקס:153508533331 | דוא”ל: tastefully7@gmail.com