טורניר קט רגל פנימי של עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, לזכרו של יצחק אי'צה ויינברגר ז"ל, ממייסדי הספורט בחברת החשמל ופעיל ציבור הגיע לסיומו לאחד חודש שבו נטלו חלק 18 קבוצות מהמרחב הצפוני. קבוצת "מיזם תקשורת", שהייתה הפתעת הטורניר כשזכתה במקום ה-1 לאחר שגברה בתוצאה 2:4 על קבוצת אזור הקריות

קבוצת מיזם תקשורת אלופת הטורניר צילום- יוסי וייס
קבוצת מיזם תקשורת אלופת הטורניר צילום- יוסי וייס

 

משחק הגמר החל בסערה לאחר שקבוצת "מיזם תקשורת" הבקיעה והובילה כבר בדקה ה-10 של המשחק בתוצאה  0:3, אולם שחקני הקריות לא התייאשו וצמצמו ל3:1 בסוף המחצית הראשונה ואף הבקיעו שער נוסף בתחילת המחצית השנייה ע"י אבי כהן שגם זכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר. הקרב החל להיות צמוד, אך השוער של קבוצת "מיזם תקשורת" שימי חזן, הצליח למנוע את השוויון ברגע האחרון וליעד חדד, מלך השערים כבש שער נוסף וסגר את הניצחון המרשים ללא ספק של קבוצת "מיזם תקשורת".

קדם למשחק הגמר, משחק ראווה בין הנהלת חברת החשמל וועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, כאשר קבוצת ההנהלה, ברשותו של אבי פרץ שכבש 4 שערים, גברו על קבוצת הוועד בתוצאה 3:6. בטקס הסיום וחלוקת הגביעים, השתתפו  בני משפחתו של איצ'ה ויינברגר ז"ל  ובנו אבי הודה למשתתפים ולמארגני הטורניר.

כמו כן, יו"ר ועד עובדי חברת חשמל מרחב צפון יעקב דבידה השתתף במהלך כל הטורניר ושיחק בקבוצת בניין המה"ר שהגיעה עד שלב רבע הגמר וגם כמובן במשחק ההוקרה שיחק בקבוצת ועד העובדים מול ההנהלה. יעקב דבידה בסיום הטורניר בירך על היוזמה של הטורניר וציין כי זה מה שמאחד את העובדים ומשרה גאוות יחידה, כמו כן ציין את פועלו הרב של יצחק איצ'ה וינברגר. מנכ"ל משאבי אנוש דני מרום  הודה למארגני הטורניר ואף ביקש שהטורניר יהפוך למסורת. מנהל כוח האדם צלי שלמון ציין כי נהנה לראות את הפעילויות המבורכות. מנהל הטורניר ומנחה הטקס אבי פרץ הודה למשתתפים על הטורניר המוצלח. רכז הספורט בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון שלמה כהן, סיפר על איצ'ה ויינברגר ז"ל  ותרומתו לספורט בחברה כמאמן, מנהל ואפסנאי. גם יהושע אלימלך מוותיקי קבוצת הספורט שיבח את עשייתו הרבה של איצ'ה.

את משחקי הטורניר שפט בהצלחה רבה עובד החברה לירון ג'יבלי ובין המשחקים, הופיע אייל הורן, שיאן גינס בהקפצת כדורים על הראש ועובד החברה במופע מרהיב.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ