טבעות אירוסין מגיעות במבחר עיצובים וסגנונות. לכל בחורה יש את הטעם האישי שלה ומשימת בחירת הטבעת לא הופכת פשוטה יותר כאשר המבחר הוא כל כך גדול. טבעת אירוסין היא נצחית וסנטימנטלית ולכן חשוב שהיא תהיה מושקעת ותשקף את טעמה של האישה. אז איך צולחים את המשימה? 

כלים
טבעות אירוסין
טבעות אירוסין

טבעת לפי סגנון

בכדי לבחור את הטבעת המתאימה חשוב שתכיר את הטעם העיצובי של האישה שלך ולדעת מראש מה התקציב שהצבתם לכם. טבעות האירוסין נעות על מבחר רחב של סגנונות החל מטבעות אירוסין עדינות לגדולות יותר, שיבוץ יהלום אחד או מספר יהלומים קטנים, שימוש בזהב לבן, צהוב או אדום, צורת הטבעת וגודלה. צורתן וגודלן של האצבעות גם הן אינדיקציה שיכולה להכריע בבחירה שלכם. אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם הוא גודל הטבעת- חשוב לקלוע למידה הנכונה של האצבע אך תמיד עדיף לא לקחת את המידה המדויקת אלא חצי מידה מעל, כך היא להתאים מבחינת הגודל לשנים ארוכות.כל אלו הופכים את שלב בחירת הטבעת לקשה יותר ויותר ואנו פה בכדי לעשות לכם סדר בבלגן.

טבעת יהלומים

מה שבטוח, יהלומים מתאימים לכל אישה ובזמן שבוחרים טבעת יהלום חשוב להבחין במספר דברים מהותיים. מומלץ לבדוק שאכן היהלומים איכותיים ובעלי גימור ורמת ליטוש קפדנית ומדויקת. חנות שמוכרת יהלומים חייבת לצרף תעודה גמולוגית, מדובר בתעודה שמשויכת לכל תכשיט משובץ ביהלומים המעידה על טיב היהלומים בתכשיט והמפרט שלו –מהו הצבע, רמת האיכות, הניקיון והליטוש, כך שהרוכש ידע בדיוק מה הוא קונה.

גמישות בעיצוב התכשיט

למרות מבחר הסגנונות בטבעות אירוסין, לא תמיד קל לקלוע לטעמה של האישה, קל וחומר כאשר רוצים להוסיף אלמנט עיצובי נוסף לטבעת. לכן, חשוב לבחור בחנות בה תהליך הייצור מתרחש באופן עצמי. ישנן חנויות רבות המציעות עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית, כך אפשר לעצב טבעת ייחודית בעלת ערך מוסף. ניתן גם להוסיף חריטה ולשלב בין סוגי הזהב השונים- בין אם מדובר בטבעות אירוסין מזהב לבן, צהוב או לבן האפשרויות הן בלתי מוגבלות וניתן לעצב כל טבעת שתחשקו בה.

ניסיון בשיבוץ יהלומים

חשוב לבחור בחנות בעלת ניסיון מוכח בשיבוץ יהלומים ועיצוב תכשיטים. הדבר האחרון שהיינו רוצים הוא לקבל טבעת שאינה איכותית מספיק במיוחד כאשר אנו משקיעים סכום לא מבוטל עבורה. חנות תכשיטים בעלת ניסיון רב שנים בשיבוץ יהלומים יכולה להבטיח את המקצועיות והאיכות לעיצוב הטבעת.

שירות אישי

הדבר הכי חשוב בבחירה ועיצוב טבעת האירוסין הוא לקבל שירות איכותי ואישי. לטבעת האירוסין יש ערך סנטימנטלי גבוהה שרק גובר עם השנים ולכן חשוב לקבל את היחס הטוב ביותר בעיצוב הטבעת. כך נוכל להבטיח כי נקבל את טבעת האירוסין באיכות הטובה ביותר עם גימורים ברמה גבוהה ובעיצוב הייחודי רק לנו.