הבנק הבינלאומי משיק שרות חדשני בשם advise.me. השרות מאפשר ליועץ ההשקעות, לראשונה במערכת הבנקאית, לספק ללקוח ייעוץ השקעות מקצועי, אישי, רלוונטי ומעודכן היישר למכשיר הסלולר שלו.

השרות מתבצע באמצעות מערכת מתקדמת אשר בודקת בזמן אמת את תיק ההשקעות האישי של הלקוח מול המלצות הבנק, מצב השוק והמלצת היועץ, שולחת המלצות ישירות לסלולרי של הלקוח ומאפשרת לו לבצע בצורה מהירה ויעילה את הפעולות שהומלצו מאותו מסך באפליקציה הסלולרית של הבנק. לקוח שיירשם לשרות יוכל לקבל ייעוץ רלוונטי, מקצועי ואובייקטיבי אשר מבוסס על המלצות יחידת הייעוץ והמחקר של הבנק בכל מקום ובכל זמן באמצעות מכשיר הסלולר שלו.

מערכת advise.me שולחת ללקוחות עדכוני Push דרך הסלולר אשר מבשרים לו שממתינה לו המלצה מיועץ ההשקעות שלו. לחיצה על ההודעה מביאה את הלקוח למסך ההמלצה דרכו הוא יכול להחליט האם להיענות להצעה ולבצע את פעולות ההמלצה באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור "המשך" ואישור ההמלצה. כמובן שהלקוח יכול גם להחליט שלא להיענות להמלצה.

שרות advise.me ממצב את הבנק הבינלאומי בחוד החנית בתחום מתן שירותי ייעוץ השקעות שכן באמצעותו גוברת היכולת להגיב בזמן אמת לאירועים השונים ולדינאמיות של שוק ההון תוך התאמת השרות להתפתחויות ולחדשנות הטכנולוגית.

יורם סירקיס סמנכ"ל וראש חטיבת נכסי לקוחות בבינלאומי אמר: "כבנק המוביל בתחום שוק ההון וייעוץ השקעות, הבינלאומי משיק מערכת חדשנית המהווה פריצת דרך בעולם ייעוץ ההשקעות . הערכים המוספים של המערכת הינם קיצור זמן הגעת ההמלצה ללקוח ויישומה בתיק ההשקעות, הנגשת הייעוץ למספר גדול יותר של לקוחות בזמן אמת והתאמת אופן מתן השירות לטעמי הלקוחות - ייעוץ באמצעות הסלולר".

ההצטרפות לשרות דורשת רישום המבוצע באופן פשוט ומהיר באפליקציה. במידה והלקוח לא מעוניין להירשם לשירותי פוש הוא יוכל לראות מידע על ההמלצות שמחכות לו ממסך הבית בסלולר. השרות ניתן חינם ופתוח ללקוחות קבוצת הבינלאומי כולם כולל לקוחות הבנק הבינלאומי (ביניהם לקוחות יובנק ופאגי), בנק אוצר החייל ובנק מסד.

השרות החדש הוא תוצר של שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ פינובסט (Finnovest) שפיתחה את המערכת המתקדמת שמאפשרת לממש את השרות ולהציע אותו ללקוחות הבנק תוך מתן מענה למספר הרב של הקריטריונים שנדרשים בתהליך ייעוץ ההשקעות. שרות זה מצטרף לרשימה של הטמעות מוצלחות של מוצרים ושירותים שפותחו על ידי חברות פינטק כמו למשל הבנקאית הדיגיטלית פיבי שהושקה בבנק לפני כשלוש שנים והיתה חלוצת הבנקאיות הדיגיטליות. באמצעות מערכת של חברת פרסונטיקס מעניקה פיבי המלצות פיננסיות וטיפים לניהול חשבון המותאמות אישית לכל לקוח הן דרך אתר הבנק והן דרך האפליקציה.