הצטרפו ליותר מ- 180 המשפחות שכבר תפסו מקום ב"קדמת נופר", פרויקט ייחודי ברובע יזרעאל הכולל בנייני בוטיק מדורגים עם 10- 12 ב6 מבנים, דירות 5/6 חדרים גדולות, כ-146 מ"ר במפלס אחד+ מרפסות ענקיות כ-36 מ"ר לנוף מרהיב וכן וילות דו משפחתיות בשטח כ-180 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-135 מ"ר, כמו כן, החברה מציעה לרוכשי הדירות בפרויקט, הלוואה  בתנאים אטרקטיביים בסך 500,000 ₪ ב- 0% ריבית לשנה. אכלוס תוך 6 חודשים! בואו לראות 4 דירות לדוגמה!

דר נופרים- קדמת נופר ברובע יזרעאל עפולה. הדמיה ארקריאייטיב
דר נופרים- קדמת נופר ברובע יזרעאל עפולה. הדמיה ארקריאייטיב

 

קדמת נופר מתחם היוקרה של עמק יזרעאל.  בפרויקט המגורים היוקרתי "קדמת נופר" ברובע יזרעאל, עפולה של חברת דר נופרים. עד כה נמכרו מעל ל180 יח"ד. הפרויקט מציע כאמור, בנייני בוטיק מדורגים ווילות דו משפחתיות. המיקום המושלם של הפרויקט משלב את היתרונות של החיים הפסטורליים והשלווים בעמק יזרעאל עם נוחות החיים ברובע יזרעאל, סמוך לתחנת רכבת העמק, סמוך לגני ילדים, לבתי ספר ולפארק רחב ידיים, ליד המרכז המסחרי "ביג" ולמרכז רפואי "העמק", סטנדרט בנייה גבוה – תו תקן של איכות חיים.

"קדמת נופר" ברובע יזרעאל שתוכנן על ידי משרד גבי טטרו אדריכלים ומתכנני ערים, הנחשב לאחד ממשרדי האדריכלים המובילים ושאחראי על מגוון פרויקטים יוקרתיים בארץ, כגון מגדל האופרה בת”א, מתוכנן כקומפלקס מגורים פרטי בעל צביון של שכונה סגורה, המציע שלושה מתחמי מגורים שלכל אחד אופי ייחודי משלו. מתחמים אלה תוכננו כ”קשתות” המחזקות את תחושת הפרטיות והאקסקלוסיביות של המתחם, המצטיין באדריכלות מודרנית ומרשימה.

בקשת החיצונית מוצעות וילות דו- משפחתיות צמודות קרקע. פנינה יוקרתית ואישית. הווילות בנות 6 חדרים, כ-180 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-135 מ"ר, עם תכנון יוקרתי ומפרט עשיר. בקשת הפנימית והאמצעית מוצעים  בנייני בוטיק מדורגים, 10-12 דירות בכל מבנה, , מפרט יוקרתי, שתי דירות בלבד בקומה ללא קיר משותף ביניהם, שלושה כיווני אוויר לכל דירה, דירות 5/6 חדרים גדולות, כ-146 מ"ר במפלס אחד+ מרפסות ענקיות כ-36 מ"ר לנוף מרהיב, וכן דירות גן עם תיקרה גבוהה של כ-4.5 מטר בחלל המגורים ופנטהאוזים מפוארים במיוחד.

בנוסף, החברה בונה בסמוך למתחם הקשתות, מתחם של 2 בנייני יוקרה כ-70 יח"ד, בכל בניין 35 יח"ד. הבניין הראשון נמכר כולו ובבניין השני, נותרו למכירה 2 פנטהאוזים מפוארים בלבד בשטח של כ-190 מ"ר במפלס אחד+ מרפסת בשטח של 90 מ"ר הצופה לנוף פנורמי מרהיב.

שיווק פרויקט "קדמת נופר", מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים".

רקע:

חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ, שהינה חברה משפחתית בבעלות פרטית של בן משה רפי ושרית ודקל דליה ושלום, הוקמה לפני כ-20 שנה וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום, בנייה ושיווק של מאות יחידות דיור בקריות.

מיום הקמתה, מתמחה חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ בבניית בתי מגורים ייחודיים, הן בבנייה רוויה והן בבתים צמודי קרקע המאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הדירות בפרויקטים מציעות מפרט עשיר ויוקרתי יחד עם מרחבי מחייה שתוכננו להתאים למשפחות השמות דגש על מרחב פנים המותאם הן לצרכי ההורים והן לצרכי הילדים.