יש לה לא מעט יתרונות שהופכים אותה לשדרוג משמעותי בכל בית, או ליתר דיוק – בכל חצר. הבריכה הפרטית היא פינה נהדרת למי שרוצה לרבוץ על יד המים, להשתזף, להתקרר מעט כשהשרב בחוץ כבד מנשוא, לחזק את הגוף ולעשות קצת כושר, או פשוט למי שאוהב לארח ומשתוקק לתכנן כמה מסיבות בריכות. תהא הסיבה שלכם אשר תהא, הבריכה הפרטית לא רק תשיג את כל המטרות הללו, היא גם תשדרג את מראה החצר באופן דרמטי. עם מגוון רחב של עיצובים ודגמים אתם באמת יכולים לבחור את מה שמתאים לכם, ולפניכם כמה אפשרויות לא רעות בכלל שיהפכו את החצר שלכם למקום יוקרתי, מפואר ומרשים במיוחד.

כלים

עיצוב סטנדרטי וחיפוי פסיפס

הדגם הסטנדרטי והבסיסי ביותר בכל הקשור לעיצוב הבריכה שלכם, הוא עיצוב שכולל חיפוי פסיפס, תאורת בריכה פנימית (פנסי לד), סקימרים יונקי לכלוך וגם סולם נירוסטה. בכל הקשור לבחירת דגמי בריכות שחייה מוכנות מבטון יש לכם בהחלט מגוון רחב, מה שידרוש מכם לשים לב לפרטים הקטנים. למשל, העיצוב הסטנדרטי כולל פסיפס פשוט יחסית וגם מספר מצומצם למדי של צבעים ועיצובים, בעוד דגמי הפרימיום והגלישה מאפשרים בחירה בין צבעים נוספים ואבני פסיפס יוקרתיות מצופות זכוכית. ההבדל יתבטא גם במחיר, כמובן, אבל אין ספק שהעיצוב היוקרתי ישנה את פני הגינה שלכם מהקצה אל הקצה.

 בריכת גלישה

בריכת גלישה היא לא בדיוק המקום להציב בו את הגלשן שלכם ולחכות לגלים, כי זה פשוט לא יקרה. המשמעות היא פשוטה וחשובה יותר: המים בבריכה הזו מגיעים לגובה הקרקע ועוברים אל התעלות המקיפות את הבריכה. בשלב הזה הם יעברו חיטוי ויחזרו אל הבריכה כשהם  נקיים יותר. במילים אחרות, זו דרך נהדרת ליהנות ממים נקיים וצלולים בבריכה הפרטית שלכם – בלי לעבוד קשה. מעבר לפרט הזה, הבריכה הזו נחשבת לדגם יוקרתי במיוחד עם פסיפס יוקרתי המשמש לצורך חיפוי, וגם אפשרות לבריכה עמוקה למדי (עד 1.70, בהשוואה לבריכה הסטנדרטית שבה הגובה יגיע עד 1.40 לכל היותר).

חשיבותו האדירה של העיצוב

אם נודה באמת, מה שחשוב לנו יותר מכל הוא הבטיחות האישית שלנו ושל הילדים. כדי להשיג את המטרה הזו אנחנו חייבים לתכנן את העומק הנכון, את גודל הבריכה וגם כיסוי מתאים שיספק שכבת הגנה כשאנחנו לא בסביבה. אלא שלצד הבטיחות גם העיצוב והאסתטיקה צריכים לקבל יחס. אם אתם משתוקקים לקיים כמה מסיבות בריכה או ארוחות מפוארות לצד הבריכה, חשבו על האופן שבו העיצוב המפואר עם הנורות הקטנות שמאירות גם בשעות החשיכה – ישפיעו על מראה החצר כולה. סוג הפסיפס, איכותו, הצבעים שלו וגם מראה הבריכה, צורתה וגודלה, לכל פרט קטן יש משמעות אדירה והשפעה עצומה על התוצאה הסופית ועל האסתטיקה של הגינה כולה.

עזרים נוספים שכדאי להוסיף

עוד נקודה אחת למחשבה לקראת סיום ורגע לפני שאתם מתחילים לשרטט את הבריכה החדשה שלכם: שימו לב שבריכות שונות יכולות להשתלב גם עם פרטים קטנים אחרים שאתם אולי לא לוקחים בחשבון. למשל, סולם נירוסטה קיים בדגם הסטנדרטי, אבל בדגמים היוקרתיים יותר תוכלו לעצב מדרגות מרהיבות שיהפכו את הכניסה והיציאה אל הבריכה לנוחים הרבה יותר. תוכלו גם לשלב ג'קוזי באחת מפינות הבריכה, לשדרג את המראה שלה עם מפל מים קטן וגם הכיסוי יכול להציע – לצד הבטיחות הרבה – עיצוב נעים לעין ומזמין מאוד. כל פרט קטן ישפיע על מראה הגינה כולה, לכן נסו לתכנן כמה שיותר פרטים, כמה שיותר מוקדם.