בהחלטה תקדימית,  נענה ביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה לבקשתו של ב"כ של האימא, עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה לאסור  על האבא לדבר עם בנו במהלך המפגשים ביניהם על האם, רעייתו לשעבר, לנוכח טענתה כי האבא, נוהג להשמיץ אותה בפני בנם ומנסה לסכסך ביניהם....

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

 

למרות שהתגרשו כבר לפני כ-5 שנים, ממשיכים  בני זוג לשעבר, תושבי הצפון, להיפגש לעיתים קרובות בין כותלי ביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה ולאחרונה, טענה האם באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, כי בכל מפגש בין בעלה לשעבר ובנם המשותף, נוהג האבא להשמיץ אותה ולהציג אותה בפניו באור שלילי ולרוב, הבן נוהג להתעמת איתה בכל פעם שהוא חוזר הביתה לאחר בילוי משותף עם האבא.

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, טען בכתב הבקשה שהגיש לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה, "לצערה של מרשתי, לא נותר לה, אלא לבקש סעד מביהמ"ש  לאסור על האבא מלדבר כלל עליה בעת פגישותיו עם בנם וכל שכן מלהשמיץ אותה בפניו...".

"זאת ועוד", טען ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, "לא רק שהאבא נוהג להשמיץ את האימא בפני בנם המשותף, הוא אף נוהג להציג אותה בפניו כמי שאיננה נוהגת ביד רחבה עימו, למרות שהוא כביכול משלם לה דמי מזונות גבוהים מה שכלל איננו  נכון  ומשהבן חוזר הביתה, הוא מציב כל פעם מחדש בפני האם דרישות כספיות מופרזות... שהיא איננה יכולה לעמוד בהן  ובהן קנייה של מוצרים יקרים - אופניים חשמליים, דמי כיס גבוהים ועוד".

האבא  הכחיש את טענות האם, אך ביהמ"ש, קיבל כאמור את  עמדתו של ב"כ של האימא, עו"ד גיא אופיר ואסר על האבא לדבר על התובעת במהלך פגישותיו עם בנם וכי אם  לא יכבד את קביעתו, האבא עלול להיקנס ואף  מפגשיו עם הבן,  יחייבו נוכחות של עובדת סוציאלית.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.