בפרויקט המגורים היוקרתי  "קדמת נופר" נמכרו עד כה, מעל ל-180 יח"ד. הרוכשים בעלי חתך סוציו - אקונומי גבוה בחרו לשדרג את מגוריהם לבנייני בוטיק מדורגים עם דירות גדולות ומרפסות ענק במפלס אחד וכן לוילות דו משפחתיות גדולות ומעוצבות. בין הרוכשים ניתן לזהות רופאים ביניהם מומחים בעלי שם ארצי, מהנדסים ועובדי הי-טק, בעלי מקצועות חופשים כגון רו"ח ועו"ד, אנשי קבע וקצינים בשירות הביטחון, אנשי חינוך ועובדי הוראה ועוד. במרבית הפרויקט הסתיימה הבניה והדירות אוכלסו. אכלוס יתרת הדירות בפרויקט תוך 6 חודשים.  בואו לראות 4 דירות לדוגמה!

פרויקט המצליח של דר נופרים ''קדמת נופר'' ברובע יזרעאל, עפולה הדמיה- טטרו אדריכלים.
פרויקט המצליח של דר נופרים ''קדמת נופר'' ברובע יזרעאל, עפולה הדמיה- טטרו אדריכלים.

 

"המתחם החדש" בפרויקט קדמת נופר מתוכנן כקומפלקס מגורים פרטי בעל צביון של שכונה סגורה, המחזק את תחושת הפרטיות והאקסקלוסיביות של המתחם, המצטיין באדריכלות מודרנית ומרשימה.

"המתחם החדש" ממשיך כמיטב המסורת של דר נופרים  עם בנייני בוטיק, רק 14 דירות  בכל מבנה, 2 דירות בלבד בכל קומה,  דירות  בנות 5 חדרים מרווחות ומתוכננות בקפידה עם  מרפסות גדולות, דירות גן מיוחדות עם גינות גדולות ופנטהאוזים מפוארים עם מרפסות ענקיות. כל הדירות נבנות בסטנדרט בניה גבוה ומפרט עשיר - תו תקן של איכות חיים.  כאמור בימים אלו החברה החלה הן בעבודות הבניה והן במכירת הדירות במתחם, לרגל השקת המתחם החדש בפרויקט  ב-8 ימי החנוכה 80,000 ₪ הנחה.  בנוסף, משלמים רק 99,000 ₪ ו בחוזה היתרה לאחר מכירת הדירה הישנה.

במקביל, הבניה והמכירה של  "מתחם הקשתות" בעיצומה. במרבית הפרויקט הסתיימה הבניה והדירות  אוכלסו. אכלוס יתרת הדירות בפרויקט תוך 6 חודשים.

לבחירתכם בקשת החיצונית מוצעות וילות דו- משפחתיות צמודות קרקע. פנינה יוקרתית ואישית. הווילות בנות 6 חדרים, כ-180 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-135 מ"ר, עם תכנון

יוקרתי ומפרט עשיר.

בקשת הפנימית והאמצעית מוצעים  בנייני בוטיק מדורגים, רק 10-12 דירות בכל מבנה,  מפרט יוקרתי, 2 דירות בלבד בקומה ללא קיר משותף ביניהם, שלושה כיווני אוויר לכל דירה, דירות 5/6 חדרים גדולות, כ-146 מ"ר במפלס אחד+ מרפסות ענקיות כ-36 מ"ר לנוף מרהיב, וכן דירות גן עם תיקרה גבוהה של כ-4.5 מטר בחלל המגורים ופנטהאוזים מפוארים במיוחד.

בנוסף, החברה בנתה בסמוך למתחם הקשתות, 2 בנייני מגורים כ-70 יח"ד, בכל בניין 35 יח"ד. הבניין הראשון נמכר כולו  ואוכלס, בבניין השני, נותרו למכירה 2 פנטהאוזים מפוארים במיוחד עם שטחים עצומים - שטח הפנטהאוז  כ-190 מ"ר במפלס אחד + מרפסת בשטח של 90 מ"ר הצופה לנוף פנורמי מרהיב, עם אופציה ליהנות מבריכת שחיה גדולה במרפסת.

קדמת נופר משלב את היתרונות של החיים הפסטורליים והשלווים בעמק יזרעאל עם נוחות החיים ברובע יזרעאל, סמוך לתחנת רכבת העמק שהחלה לפעול לאחרונה, סמוך לגני ילדים, לבתי ספר ולפארק רחב ידיים, ליד המרכז המסחרי "ביג" ולמרכז רפואי "העמק".

"קדמת נופר" ברובע יזרעאל תוכנן על ידי משרד גבי טטרו אדריכלים ומתכנני ערים, הנחשב לאחד ממשרדי האדריכלים המובילים ואחראי על מגוון פרויקטים יוקרתיים בארץ, כגון מגדל האופרה בת”א, שיווק הפרויקט "קדמת נופר", מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים".