ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר אילן פנחס, קיים זו השנה ה- 21 ברציפות, משחק הוקרה בקט רגל לזכרם של שירי אלימלך ז"ל ורועי בן נתן ז"ל, ילדיהם של שניים מעובדי החברה שהיו ספורטאים מצטיינים

משתתפי משחק ההוקרה לזכר שירי אלימלך ורועי בן נתן זל תילום- ראובן נחמני
משתתפי משחק ההוקרה לזכר שירי אלימלך ורועי בן נתן זל תילום- ראובן נחמני

 

במשחק שנערך באולם דגן שבקריית חיים, מועצת העובדים ניצחה בתוצאה 1:2 בבעיטות עונשין לאחר שהמשחק הסתיים בתיקו רב שערים 4:4.

את תחילת האירוע פתחו המשתתפים בדקת דומיה לזכרם של שירי אלימלך ז"ל ורועי בן נתן ז"ל. הוותיקים פתחו היטב ועמית בן נתן העלה ל-0:1 אך יו"ר ועדת הספורט אבי פרץ השווה בבעיטה חזקה. הוותיקים הוסיפו 2 שערים מרגלי אופיר הדר ועמית בן נתן וקבעו 1:3, אך  אבי פרץ שוב כבש וצימק ל- 3:2, כאשר פטיטו הוותיק הוסיף שער 2:4 לוותיקים. הסיום היה שייך למועצת העובדים כאשר אילן פנחס וזיו אפשטיין השוו ל- 4:4, ושלחו את הקבוצות לבעיטת עונשין. למועצה העובדים כבשו בבעיטת העונשין: שלמה זבלוד וזיו אפשטיין. ואצל הוותיקים צביקה וקסמן. את המשחק שפט יחיאל לוי חלובה עובד החברה.

את המדליות לשופט ולקפטן הוותיקים העניק בני סבאג ואביגדור ויינברגר הוותיקים. המקפידים להגיע לכל משחק.

המשחק שנפתח בדקת דומיה, נערך בחסות ועד עובדי חברת חשמל ואורגן ע"י רכז הספורט בועד, שלמה כהן, שהודה בסיום המשחק לכל המשתתפים, לשופטים ולארגון העובדים על התמיכה בספורט לאורך כל השנה ואף קיבל מגן הוקרה ממשפחת אלימלך ובן נתן כהוקרה על ארגון הטורניר במשך 21 שנים ולרגל פרישתו לגמלאות.  יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון אילן פנחס אמר,  "זו גאווה לראות את הפעילות וההזדהות של החברים עם המשפחות". פנחס, הבטיח להמשיך ולקיים כמידי שנה את המשחק המסורתי.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ