הבורסה ליהלומים וקבוצת פרטנר חתמו אתמול (24.12), על הסכם לאספקת שירותי תקשורת במסגרתו כלל חברי ועובדי הבורסה ליהלומים בר"ג יוכלו להתחבר ולבחור בין חבילות תקשורת של פרטנר לעסקים.

יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים, חני ישראל ויו"ר ועדת צרכנות וסלולר של הבורסה (צילום: יח"צ)
יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים, חני ישראל ויו"ר ועדת צרכנות וסלולר של הבורסה (צילום: יח"צ)

לדברי יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים, "הנהלת הבורסה גאה על ההסכם שנחתם עם חברת פרטנר. מדובר בחליפת תקשורת המותאמת לצרכי יהלומנים בישראל. הבורסה תמשיך לעמוד בחזית ותפעל למתן שירותים מתקדמים ומותאמים לחברי הבורסה במטרה לסגור עבורם הסכמים ייחודיים בתחומים נוספים בעתיד."

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר: אנחנו גאים בשותפות שלנו עם הבורסה ליהלומים ושמחים שבחרתם בנו פעם נוספת כספק הסלולר עבור חברי ועובדי הבורסה. בעידן שבו המעבר בין חברות תקשורת פשוט ומהיר, השירות הטוב והיכולת להעניק סל פתרונות כולל הם אלו שעושים את ההבדל בין חברה לחברה, ואנחנו עובדים קשה ובהצלחה על מנת להוכיח שוב ושוב את היתרונות שלנו בפרטנר על פני המתחרים."

במסגרת ההסכם, ייהנו חברי ועובדי הבורסה מחבילות סלולר שונות, הכוללות בין השאר נפח גלישה משמעותי, דקות שיחה לחו"ל, נפח גלישה בנדידה (גלישה בחו"ל), ושימוש ב-VPN של הבורסה ללא הגבלה. בנוסף, יוצע מסלול סלולר כשר, גם הוא במחיר אטרקטיבי במיוחד.

חברי ועובדי הבורסה ייהנו גם משירותי ערך מוסף של פרטנר כחלק מהחבילה או בתעריפים מוזלים, בהם שירות סינון שיחות, אנטי וירוס להגנה מפני מתקפות סייבר, ספק אינטרנט ביתי של פרטנר, ועוד.

בנוסף, במסגרת ההסכם, יקבלו חברי ועובדי הבורסה ליהלומים הנחה מיוחדת על מבחר מכשירים ואביזרים במרכז פרטנר ייעודי שמופעל במתחם הבורסה בר"ג, לטובת חברי ועובדי הבורסה.