כל מי שקשור בכל דרך שהיא לעולם היופי, האיפור והטיפוח כבר יודע שאיפור קבוע זה הדבר החם ביותר. בניגוד לטרנדים אחרים שעוררו סערה וחלפו כלעומת שבאו – טכניקת האיפור הקבוע תישאר כאן זמן רב מאד ואפילו לנצח. גברים ונשים כאד נעזרים בה כיום ולא רק זה – יש כאלה שרואים בה הצלה של ממש, שכן בזכות פעולות שונות של האיפור הקבוע אפשר – פשוטו כמשמעו – להישאר מאופרים ובעלי מראה מוקפד ומטופח כל הזמן, בלי שיש צורך לחזור על פעולה זו או אחרת מדי יום או מדי כמה שעות.

כלים

 

מהו האיפור הקבוע?

כשמו כן הוא – מדובר בטכניקה חדשנית המבוססת על עיקרון הקעקוע שבעזרתה אפשר ממש לצייר על עור הפנים אפקטים של איפור – צלליות, תיחום השפתיים או אפילו יצירת אייליינר קבוע. התוצאה – יצירת מראה מאופר לכל דבר ועניין, מה שחוסך מהנשים זמן רב וגם לא מעט כסף, שכן אין הן צריכות להמשיך לעשות שימוש קבוע ויומיומי בתכשירי איפור שונים. נשאלת השאלה – איך אפשר ללמוד את התחום ולהעמיק את הידע בו, על מנת להציע שירותים מעולים, כאלה שיתבררו אפילו כמצילי נפשות.

לימודי איפור קבוע

מכיוון שמדובר, כאמור, בטכניקה המזכירה את פעולת הקעקוע – יש חשיבות עצומה היכן וממי לומדים על התחום. חשוב לוודא שהמקום בעל רישיון עסק, שמדובר בבית ספר מסודר המציע כמה וכמה קורסים באותו התחום (קוסמטיקה ו/או טיפוח) ורצוי שהמקום גם ייתן תמיכה לבוגרות שלו לאחר סיום הלימודים, שכן תמיכה וסיוע כאלה עשויים להתפרש כמקצועיים מאד והמקום בכללותו ייראה כרציני, שדואג להשתלבות של הבוגרות בשוק העבודה לאחר הלימודים.

מה צריכים להיות נושאי הלימוד?

למרות שמדובר בנושא מאד ממוקד ומסוים – חשוב שיהיו כמה שיותר תכנים ונושאי לימוד על מנת להעשיר את הידע של התלמידות ולאפשר להן פיתוח מחשבה עצמאית ויצירתית. באיפור קבוע יש משקל מכריע לדעתה של מי שמבצעת את הטיפול ולכן חשוב מאד שיהיו לה כמה שיותר רעיונות או מקורות להשראה שבסופו של דבר יוכלו לסייע לה לקבל החלטות עבור המטופלות שעבורן היא תבצע את האיפור. לכן חשוב שתכני הלימודים יהיו עשירים, מגוונים, מקיפים וכאלה שייתנו תמונה רחבה מאד של הסתכלות ובחינה. כמובן שגם התחושה הטובה, החיובית והתומכת לאורך הקורס חשובה ומהותית על מנת שהתלמידות ירגישו שיש מי שרוצה בטובתם והצלחתן. מכאן שבחירת מקום הלימודים היא החלטה המבוססת על כמה פרמטרים.

ביוטי לוק הינה האקדמיה היחידה בארץ שמאפשרת לתלמידיה להמשיך ללמוד גם כשהקורס הסתיים ללא תוספת של תשלום, ותוכלי לבחור בין מגוון קורסי טיפוח ויופי באקדמיה.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.