כשאתם נחשפים לידוען שמחייך מבעד למסך הטלוויזיה או באחד מאתרי הבידור, אתם מבחינים עד כמה הוא מטופח ואסתטי, לא תמיד אתם יודעים לשים את האצבע - מדוע, אבל אם תביטו שוב, תראו שהשיניים שלו לבנות וצחורות ולכן הוא מרשה לעצמו לחייך חיוך חושף שיניים שמקרין טיפוח, סטייל ואיכות חיים.

אסתטיקה דנטאלית למראה מטופח ומרשים
אסתטיקה דנטאלית למראה מטופח ומרשים

 

שיניים לבנות הן בהחלט סמל לבריאות, מעמד ואיכות חיים. כל אחד רוצה שיהיו לו שיניים בריאות ויפות שישאירו את הרושם הטוב ביותר. במהלך השנים יש לשיניים נטייה לדהות ולשנות את הצבע שלהן. יש הרבה סיבות שיכולות להשפיע על הגוון שלהן כמו עישון, קפה, תרופות, תזונה לא טובה, חוסר היגיינה ועוד. בעולם הדנטלי יש מנעד של שיטות שיכולות להחזיר לנו את הגוון הטבעי והצחור ואת החיוך היפה שירשים כל אחד.

איך הלבנת שיניים משדרגת לנו את המראה?

הלבנת שיניים בכל השיטות היא למעשה חלק מקוסמטיקה דנטאלית שיכולה לסייע לנו בשיניים יפות. יש מגוון שלם של הלבנות שיניים ושיטות רבות נוספות. ניתן לעשות את ההלבנה לבד או באמצעות חומר מלבין שאפשר לרכוש בבית המרקחת, בערכת ההלבנה יש הוראות שימוש ברורות. אפשר לבצע הלבנה אצל הרופא שיניים בשיטת לייזר, במשחה או על ידי שיטות נוספות. הלבנה תסייע לשיניים לחזור לצבע המקורי או במידה ורוצים לצבע לבן שהוא לא הצבע הטבעי, אבל הוא יעניק מראה זוהר ונקי וחיוך יפה וצחור.

טיפולי אסתטיקה לשיניים

חשוב עוד להבין שלבריאות ולכל האסתטיקה של הפה, לא נוכל להסתפק בהלבנת שיניים, טיפול שיניים אסתטי כולל בין היתר: הלבנת שיניים, יישור שיניים, כתרים, השתלת שיניים ועוד. במידה והשיניים שלנו לא ישרות ועולות אחת על השנייה כדאי לעשות טיפול של יישור שיניים. או במידה וחסרות שיניים חשוב לעשות השתלת שיניים למראה אסתטי וצעיר. גם כתרים שמבצבצים לא יחמיאו למראה הכולל של הפנים וחשוב להחליף אותם.

מומחה לטיפולים אסתטיים

ישנה חשיבות מאוד גדולה לרופא שתבחרו שיעניק לכם את כל טיפולי האסתטיקה הדנטלית. רק רופאים שיש להם ותק ומכירים את כל מגוון הטיפולים האסתטיים יכולים להעניק לכם טיפול הולם. מלבד הלבנת שיניים שאת זה יכול גם לעשות הרופא שיניים המטפל שלכם, ייתכן שיהיה צורך בטיפול הרבה יותר מקיף שיכלול סתימות וכתרים, ציפוי לשיניים והשלמת שיניים על ידי שתלים דנטליים ועוד. בנוסף לזה, במידה ותאלצו גם לעשות יישור שיניים ולסגור רווחים זה תחום מומחיות של אורתודנט שמכיר את מגוון השיטות החדשניות הקיימות היום.

רופא מומחה לאסתטיקה דנטלית יבדוק את המצב הכללי של השיניים שלכם באמצעות צילומי שיניים ורק אז יטווה תוכנית טיפולית מותאמת לצבע השיניים שלכם, זאת על מנת להחזיר לחלל הפה את כל החיוניות והבריאות שלו. הבריאות של השיניים שלנו וגם האסתטיקה שלנו זה שילוב שלא ניתן להפריד אותו, איכותן של השיניים תסייע לנו באיכות חיים גבוהה יותר.