עם אהבה אינסופית, השקעה בפרטים הכי קטנים, עיצוב ללא פשרות ואינספור אפשרויות – מציג האתר HAPPY MOMS את כל מה שאתם זקוקים לו אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליולדת. מה מחכה לכם באתר וכיצד הוא נוצר?

כלים

 

מה מחכה לנו באתר HAPPY MOMS?

חגיגה קסומה לאם ולתינוק ומתנות לידה מקוריות במיוחד מחכות לכם באתר. באתר מחכים לכם מגוון רחב של מארזי לידה מפנקים במיוחד – לבנים ולבנות, מארזים לאם המכילים בתוכם מוצרי קוסמטיקה איכותיים במיוחד העשויים עם 100% מוצרים טבעיים ו- 100% אהבה, שיעניקו ליולדת רעננות מחודשת של העור ופינוק מושלם עם כל מריחה. כמו כן, תוכלו למצוא באתר גם מוצרי טקסטיל איכותיים במיוחד – בדיוק כמו שמגיע ליצורים הקטנטנים – רכים, מלטפים ובמגוון רחב של עיצובים. ואם תרצו לגוון את המתנות הנהדרות שלכם, תוכלו לבחור גם במבחר מוצרי עיצוב לחדר הילדים שיגרמו לחדר המתוק ביותר בבית לכבוש פסגות חדשות של מתיקות ונעימות.

עם אינסוף אהבה, ואינסוף איכות

לא משנה איזו מתנה תבחרו – דעו שהיא נעשתה, כולה, בתשומת לב גדולה ועם אינסוף אהבה – אהבה שתוכלו להעביר הלאה, ליולדת היקרה. רבים מאיתנו "שוברים את הראש" בניסיון לאתר את המתנה הטובה, המקורית והמשקפת ביותר, זו שתעביר את האהבה שלנו ליולדת וליצור הקסם החדש וגם תהיה פרקטית ושימושית – זו הייתה מטרתה של מקימת האתר ובעלי החברה, שראתה בהקמתו מעין התגשמות חלום פרטית שמסייעת לאנשים רבים כל כך למצוא את המתנה שאהבה נפשם – גם שימושית במיוחד, גם יפה עד מאוד וגם ייחודית ומקורית.

למה לבחור דווקא ב- HAPPY MOMS?

מבחר עצום – לא משנה אם אתם מחפשים מתנות לידה עבור אישה שילדה תינוק או תינוקת, תאומים או שלישיה, אם זו הלידה הראשונה או הרביעית – מתוך המבחר העצום שבאתר תמיד תוכלו למצוא את שאהבה נפשכם (ונפשה, כמובן...). משלוחים – החברה מעניקה שירותי משלוחים לבתי החולים השונים, כך שתוכלו לבחור מתנה ליולדת שתגיע עד אליה! משלוח חינם - מעל 400 שקלים, תוכלו לחסוך את דמי המשלוח והם יהיו ללא עלות כלל.

נוחות הזמנה – נוח מאוד להזמין מהאתר, ברור מאוד מהו הפריט שאתם רוכשים, מה הוא מכיל וכיצד הוא יגיע עד ליולדת. שירות אדיב ומקצועי – בעלת החברה מאמינה באנשים ובאהבה לאנשים, ולכן מעניקה שירות אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך. מוצרים שנעשים באהבה – כל מה שנעשה באהבה – מתקבל באהבה. אם אתם מחפשים מוצרים איכותיים, יפים במיוחד ואת ערכות הלידה המושלמות - זה המקום! מקוריות – לא מדובר במתנה ממותגת מעוד רשת גנרית, אלא במתנה אישית ומקורית. חלק מהמוצרים נעשים אף בעבודת יד אישית במיוחד!

אם אתם מחפשים מתנה ליולדת נהדרת ומקורית, כזו שהיא לא תשכח לעולם – HAPPY MOMS כאן בשבילכם!

הכתבה בשיתוף עם: HAPPY MOMS – מתנות לידה מעוצבות