איזה אוכל כדאי להגיש בבריתה: אוכל בשרי, או אוכל חלבי? אין תשובה מחייבת. לפעמים מתאים להזמין קייטרינג חלבי, בשרי. במאמר זה, נציע אפשרויות שונות, כיצד ניתן לשלב בצורה מקצועית, קייטרינג חלבי לבריתה. מדוע מתאים להזמין דווקא קייטרינג חלבי לסעודה בבריתה, ולא קייטרינג בשרי? את ההסבר, נביא בהמשך המאמר.

כלים

 

מה היתרון של הזמנת קייטרינג חלבי דווקא?

מדוע מתאים להזמין קייטרינג חלבי לבריתה? בברית, יש את טקס המילה. לכן, הסעודה של הברית, היא סעודת מצווה. בסעודת מצווה, מתאים יותר להגיש ארוחה בשרית. אולם, מסיבת ה"בריתה" אינה אירוע מחייב. אין מצווה לערוך "בריתה". אלא מסיבה משפחתית נחמדה. גם כאשר משלבים בבריתה את טקס "זבד הבת", אין חובה לערוך דווקא ארוחה בשרית. משפחות רבות ספרדיות, מגישים אוכל חלבי בסעודה של "זבד הבת". לכן מאוד מתאים בבריתה להגיש דווקא אוכל חלבי.

מגשי אירוח חלביים לבריתה:

יש 2 צורות קייטרינג להגשה בבריתה: יש סעודה כאשר מגישים את האוכל לשולחנות. ישנה אפשרות נוספת, שבה מסדרים מגשי אירוח חלביים על בר הגשה. כדאי ליצור מגוון של מגשי אירוח, המכילים את כל המרכיבים של הארוחה: מגשים עם סוגים שונים של כריכים אישיים, מגשי ירקות בתפזורת. וכמובן, כדאי להזמין מגשים עם קינוחים אישיים מפנקים.

מגוון אפשרויות אוכל חם חלבי:

אפשר לאכול אוכל חם וטעים בבריתה, גם כאשר מזמינים קייטרינג חלבי לבריתה. מנה עיקרית חמה חלבית, יכולה להיות דג לבחירה, או פסטה במגוון קרמים חלביים. ולכן, גם כאשר בוחרים באפשרות הגשה בה המלצרים מגישים לשולחנות, אפשר בהחלט להציע לאורחים במחר של מאכלים חלביים טעימים.

עמדות שף חלביות:

גם כאשר מזמינים קייטרינג חלבי לבריתה, אפשר לפנק את הקהל בעמדות שף חלביות. עמדות השף המתאימות ביותר לבריתה, הם: עמדת שף להכנת פנקייק, עמדת שף להכנת ספגטי, עמדת שף להכנת סלטים, ועוד. עמדות השף, נותנות לאורחים באירוע, אווירה ותחושה של אירוע מכובד.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים