המנות של קייטרינג חלבי פינגר פוד הן מנות קטנות אך מושקעות ומעוצבות, בכל טעימה מסתתרים המון מחשבה והשקעה.

כלים

 

קייטרינג חלבי פינגר פוד זו צורת הגשה חדישה וטרנדית, הארוחה מורכבת ממנות גורמה מזעריות שניכר על כל מרכיב שהושקעו בו מחשבה רבה ועבודה לא קלה, אירועים שמוגשים בהם פינגר פוד הם אירועים המשדרים יוקרה ורמה חברתית גבוהה, אלו אירועים באווירה אירופאית אריסטוקרטית, יש לכל אחד בלב הרגשה מכובדת ומכבדת כאשר הוא מגיע לאירוע כזה.

לאכול עם הידיים זה חלק מנימוסי השולחן.

אי שם בילדות התחילו ההורים להרגיל אותנו לאכול עם סכין ומזלג, לכל אחד יש את נקודת הגעגוע לאכילה הספונטנית עם הידיים וכולם מתאפקים שלא ללקק את האצבעות במקום לשבת מול צלחת עם סכין, מזלג ומפית. החוויה המושלמת בהגשת פינגר פוד מעניקה לסועדים אוכל גורמה מושקע ומפואר בטעם ואווירה של ילדות, מה גם שאכילת מנות קטנות שכאלה לא מחייבות את הסועד להתיישב לארוחה ליד שולחן, פינגר פוד מקובל לאכול גם בעמידה, כד גם אורחים שממהרים מאד יוכלו ליהנות מהמזון המוגש באירוע.

פינגר פוד כולל מגוון רחב של מנות גורמה ממוזערות, כמו כריכונים, מאפים קטנים, פטריות ממולאות ועוד. הסעדת מוזמנים באירוע בעזרת קייטרינג חלבי פינגר פוד מעניקה לכל סועד את האפשרות למנות שונות ומגוונות לפי טעמו האישי והעדפותיו הבריאותיות, נוסף על כך, כמות המזון הנזרקת לאשפה בסיום האירוע קטנה יותר בגלל גודל המנות וכן בגלל צורת ההגשה.

מנות פינגר פוד חלבי מתאימות את עצמן לכל סוגי האירועים החל מאירועים כמו בת מצוה, וכלה באספות ופגישות עסקים, הגשה של מגשי פינגר פוד היא הגשה של אוכל מכבד ומושקע מצד אחד אך לא מחייב מצד שני.

כדי ליהנות בצורה מקסימלית מהאירוע שלכם, מומלץ בחום להשתמש קייטרינג חלבי לשבת שהוא פינגר פוד המגיש מנות גורמה חלביות ממוזערות אך מושקעות, אוכל כזה משדרג את האירוע והופך אותו לבלתי נשכח.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים