מים הם מקור החיים, חיוניים כמו אוויר, ברורים מאליהם כמו זריחת השמש ושקיעתה. קשה לנו להידרש אל המים כאל משאב בלתי זמין, אבל לא תמיד המים שזמינים לנו ראויים לשתייה, ודאי לא בטמפרטורה הרצויה – במיוחד בימי קיץ חמים. לא תמיד יש לנו אפשרות לוודא כי המים אכן ראויים לשתייה. לא אחת מקורם עלום.

בר מים
בר מים

 

זו אחת הסיבות לחשיבות הנגישות והזמינות של בר מים לשתייה, שמזמן לנו אפשרות ליהנות ממים קרים וחמים בכל עת. כאשר אנחנו רוכשים מיני בר מחברה המתמחה בייצור קולרים ומיני ברים, סננים ופילטרים המהווים ערובה לאיכות המים, אנחנו מבטיחים לעצמנו כי תינתן לנו אחריות על המוצר וכי במידת הצורך נקבל מענה מטכנאי לתיקון תקלות.

מים בטמפרטורה הרצויה

בר מים קרים וחמים נותן מענה מיטבי למשרדים, לחנויות, לבתים פרטיים ולמעשה לכל מקום שיש בו אנשים. הוא מייתר את הצורך להצטייד בבקבוקי מים ואף בקומקום. ניתן להכין משקאות קרים וחמים בכל רגע נתון.

התועלת שניתן להפיק משימוש במכשירים המספקים בקביעות מים הופכת את ההשקעה ברכישתם לכדאית ולמשתלמת מכל בחינה. למעט החלפת סננים אחת בכמה זמן, על פי הוראות יצרן, לא נדרשת כל פעולת תחזוקה וממילא אין עלויות נלוות.

בחירת בר מים שייתן מענה מיטבי תלויה בכמה משתנים, בין השאר בכמות האנשים שמיועדים להשתמש בו בקביעות. למשרדים ולבתים פרטיים די במיני בר קטן בעוד במפעלים ובמוסדות גדולים עשוי להידרש בר מים גדול. על מנת לבחור את הבר הייעודי המתאים ביותר כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה המייצרת ו/או המשווקת אותו, בהינתן מגבלת תקציב לרכישתו או בהעדרה.

חשיבות לגימת מים מסוננים וטהורים

בשל חשיבות הניקיון והטיהור של המים, אין ספק כי מיני בר עם מנגנון טיהור וסינון מובנה נותן לצרכני המים שקט וביטחון מעצם הידיעה כי המים שהם מכניסים לפיהם הם מים מסוננים, איכותיים, נקיים מאבנית ומחיידקים ומשאריות פסולת של מתכות וכימיקלים שונים. מי ששותים בקביעות מים ממכשיר שיש בו סנן- בר מים, מיני בר, קולר ועוד ודאי חשים בהבדל בטעם. כשמתרגלים למים איכותיים, קשה ללגום מים מהברז...

מיני בר- איכות חיים

זמינות מים טהורים ממכשיר מיני בר היא אחד הסממנים של איכות חיים. לכאורה מדובר בפרט קטן, אבל תדירות השימוש במים והתלות הבלתי נמנעת בהם מטשטשות את ההבחנה בין הרצון לרכוש מכשיר כזה לבין הצורך ברכישתו. כך או כך, אתם יכולים לקבל מהחברה המייצרת את כל המידע על אודות ייחודו של כל אחד ממכשירי בר מים, עלותם, וכל הפרטים הרלוונטיים לקבלת החלטה מושכלת על רכישת המכשיר לאחר אפיון והגדרת פרופיל השימוש והמשתמשים בו.

מיני בר הוא המכשיר שעמו אתם יכולים לפתוח את הבוקר עם כוס קפה ולסגור את הלילה עם כוס תה. ובין לבין ליהנות ממים חמים וקרים לכל שימוש רצוי.