ברגע בו נקלע אדם לקשיים כלכליים, עד כדי צבירת חובות לרשויות ומוסדות פרטיים כאחד, עתידים להיפתח כנגדו הליכים בהוצאה לפועל , במטרה לפרוע את החוב או החובות המדוברים, אך עוד לפני שנפתח התיק בהוצאה לפועל, מוצא עצמו החייב בסחרור כלכלי ממנו אין הוא יכול או מצליח לבדו לצאת.

כלים

 

מרבית מהחייבים ניהלו בעברם עסק, במהלכו צברו חובות רבים ומגוונים לספקים, עובדים ועוד. תחושת המחנק הכלכלי מוביל את החייבים אל עבר מצוקה לעיתים קשה מנשוא ורצון עז לפגוש את המלאך השומר שיציל אותם מהמדרון בו הם מתגלגלים והכתובת על פי רוב היא עורך דין אשר מתמחה בפשיטות רגל.

קצת אודות ההליך

הליך פשיטת רגל הוא הליך קשה מאוד מורכב מאוד ומאתגר, כך שלרבים קשה עד מאוד לעמוד בו ובדרך טבע הם נכנסים ללחצים בלתי נתפסים. כל עוד הפתרונות למצב החדש הם פתרונות אחראיים אשר נובעים מתוך ידע וניסיון עבודה עם גופים מגוונים, הרי שמהסיטואציה, עד כמה שזה נשמע בלתי מציאותי, ניתן לצמוח ולפתוח פרק חדש בחיים לעיתים טוב יותר מהפרק הקודם.

על מנת לצלוח את הקושי שבחובות הרבים שנערמו, יש להיעזר בעו"ד מקצועי ומוביל בתחומו, אחרת האפשרויות לצלוח תקופה זו ולסיים אותה על הצד הטוב ביותר היא מוגבלת.

1 f0a47

כך יצליח עורך הדין לסייע לכם בתהליך

הורדת מתחים - אחת הדרכים בהן יכול עורך הדין לסייע לחייבים, היא בהורדת המתח הרב בו שרוויי החייב. הסערה הכלכלית בה מצוי החייב, עלולה בקלות לפלוש למרחב המשפחתי ולכרסם באווירה המשפחתית. עורך הדין שאת שירותו ישכור החייב, יצליח להפחית (לעיתים משמעותית) את רמת המתח בו שרוי החייב, כך שהוא יצליח להתפנות ולשקם את האווירה האישית והמשפחתית. במקום שהחייב יקבל את שיחות הטלפון הרבות והתכתובות, הם מועברים באופן אוטומטי לעורך הדין, כך שלחייב יש את השקט היחסי לו הוא זקוק. מתן תשובות מקצועיות – כדי לא להתחבט בשאלה מה לעשות ובאיזו דרך נכון ללכת, עורך הדין יעניק לחייב את התשובות המקצועיות ביותר, אשר מבוססות לא רק על ידע תאורתי, אלא גם על ניסיון מעשי. נקיטת הליכים – עורך הדין ינקוט עבור החייב בהליכים המדויקים ביותר, על מנת להסדיר את החובות באופן שייטיב עם החייב ויאפשר לו לצאת עם כמה שפחות נזקים בטווח הקצר והארוך גם יחד.

מאמר על "איך לפשוט רגל ללא דאגות" לחצו על הלינק המצורף

לסיכום – בחירת עורך דין היא צעד חשוב ומשמעותי להצלחת התהליך והאפשרות למנף את המשבר ולהפוך אותו לחוויה מלמדת וכמקפצה לחיים טובים יותר. אין ספק כי כל אדם אשר נקלע לסיטואציה מורכבת זו, חייב לשכור את שרותיו של עורך דין מקצועי ומומחה בתחומו, אשר ילווה אותו לכל אורך הדרך וימזער עבורו נזקים, הן במהלך הדרך והן בשלבים שאחרי המבול ובחזרה לחיים.

הכתבה בחסות "משרד עורכי דין גיא ניומן" עורך דין מומחה בתהליכי פשיטת רגל

לאתר המשרד : https://www.gnewmanlaw.co.il/