בנוסף הרוכשים בפרויקט המגורים היוקרתי "קדמת נופר" של דר נופרים ברובע יזרעאל בעפולה, ייהנו מהנחה בסך 80,000 ₪. בכפוף לתקנון החברה! ב"קדמת נופר", מוצעות למכירה וילות דו משפחתיות יוקרתיות, מגוון דירות מרהיבות בבנייני בוטיק - רק 10 דירות בכל מבנה, דירות 5-6 חדרים גדולות במיוחד עם מרפסות ענקיות, דירות גן צמודות קרקע עם תקרה גבוהה בחלל המגורים ופנטהאוזים מפוארים. מעל 180 משפחות כבר גרות בפרויקט! ניתן להגיע ולהתרשם מ-4 דירות לדוגמה, האכלוס בעוד כ-6 חודשים ליתרת הדירות בפרויקט!

כלים
דר נופרים פרויקט קדמת נופר .הדמיה - אר קריאייטיב
דר נופרים פרויקט קדמת נופר .הדמיה - אר קריאייטיב

 

קדמת נופר מתחם היוקרה של עמק יזרעאל. הרוכשים בפרויקט המגורים היוקרתי "קדמת נופר" בעלי חתך סוציו - אקונומי גבוה אשר בחרו לשדרג את מגוריהם ביניהם ניתן לזהות רופאים מומחים בעלי שם ארצי, מהנדסים ועובדי הי-טק, בעלי מקצועות חופשים כגון רו"ח ועו"ד, אנשי קבע וקצינים בשירות הביטחון, אנשי חינוך, עובדי הוראה ועוד.

הרוכשים המגיעים לפרויקט מתרשמים מ-4 דירות מרהיבות לדוגמא עם תכנון מוקפד ועיצוב אלגנטי ביניהן וילה דו משפחתית לדוגמא - פנינה יוקרתית ואישית, דירת גן צמודת קרקע מיוחדת עם תקרה גבוהה של כ-4.5 מ"ר בחלל המגורים ופנטהאוז מדהים עם מרפסת לנוף עוצר נשימה.

הבניה והמכירה של "מתחם הקשתות" בעיצומה. כאמור מעל 180 משפחות כבר גרות בפרויקט. אכלוס יתרת הדירות בפרויקט בעוד כ- 6 חודשים.

"מתחם הקשתות" בפרויקט קדמת נופר מתוכנן כקומפלקס מגורים פרטי בעל צביון של שכונה סגורה, המחזק את תחושת הפרטיות והאקסקלוסיביות של המתחם, המצטיין באדריכלות מודרנית ומרשימה. בקשת החיצונית מוצעות וילות דו- משפחתיות צמודות קרקע. הווילות בנות 6 חדרים, כ-180 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-135 מ"ר, עם תכנון יוקרתי ומפרט עשיר. בקשת הפנימית והאמצעית מוצעים בנייני בוטיק מדורגים, רק 10-12 דירות בכל מבנה, מפרט יוקרתי, 2 דירות בלבד בקומה ללא קיר משותף ביניהם, שלושה כיווני אוויר לכל דירה, דירות 5/6 חדרים גדולות, כ-146 מ"ר במפלס אחד+ מרפסות ענקיות כ-36 מ"ר לנוף מרהיב, וכן דירות גן עם תיקרה גבוהה של כ-4.5 מטר בחלל המגורים ופנטהאוזים מפוארים במיוחד.

"המתחם החדש" ממשיך כמיטב המסורת של דר נופרים ברובע יזרעאל עם בנייני בוטיק, רק 14 דירות בכל מבנה, 2 דירות בלבד בכל קומה, דירות בנות 5 חדרים מרווחות ומתוכננות בקפידה עם מרפסות גדולות, דירות גן מיוחדות עם גינות גדולות ופנטהאוזים מפוארים עם מרפסות ענקיות. כל הדירות נבנות בסטנדרט בניה גבוה ומפרט עשיר - תו תקן של איכות חיים.

בנוסף, החברה בנתה בסמוך למתחם הקשתות, 2 בנייני מגורים כ-70 יח"ד, בכל בניין 35 יח"ד. הבניין הראשון נמכר כולו ואוכלס, בבניין השני, נותר למכירה מגה פנטהאוז - פנטהאוז מפואר ויוקרתי במיוחד כ-200 מ"ר במפלס אחד+ מרפסת ענקית 90 מ"ר הצופה לנוף פנורמי עם אופציה ליהנות מבריכה במרפסת.

פרויקט קדמת נופר משלב את היתרונות של החיים הפסטורליים והשלווים בעמק יזרעאל עם נוחות החיים ברובע יזרעאל. הפרויקט סמוך לתחנת רכבת העמק שהחלה לפעול בשנה האחרונה סמוך לגני ילדים ולבתי ספר חדשים שהוקמו ברובע יזרעאל, בית מושלם בשכונה מצוינת ליד המרכז המסחרי "ביג" ומרכז רפואי "העמק".

"קדמת נופר" ברובע יזרעאל תוכנן על ידי משרד גבי טטרו אדריכלים ומתכנני ערים, הנחשב לאחד ממשרדי האדריכלים המובילים ואחראי על מגוון פרויקטים יוקרתיים בארץ, כגון מגדל האופרה בת”א, שיווק הפרויקט "קדמת נופר", מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים".