מחברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC), נמסר כי בימים אלה החל האכלוס בפרויקט היוקרה "כרמי סלקטד" כרמיאל - קומפלקס בניינים מדורגים ייחודי, הנחשב לפרויקט היפה בעיר מבחינת תכנון עם דירות מדורגות ללא קירות משותפים! 11 משפחות כבר קיבלו את המפתחות שהרעיפו שבחים על רמת הביצוע והשירות של החברה. ובמקביל, נמכרו בחודש האחרון 3 מיני פנטהאוזים, 125 מ"ר + מרפסת 43 מ"ר במחיר, 1,620,000 ₪ כל אחד ושני פנטהאוזים מפוארים, 142 מ"ר + מרפסת של 125 מ"ר במחיר, 2,250,000 ₪ כל אחד

כלים
פרויקט 'כרמי סלקטד' בכרמיאל. הדמיה- olin
פרויקט 'כרמי סלקטד' בכרמיאל. הדמיה- olin

 

כרמי סלקטד, פרויקט המדורגים היוקרתי של כרמיאל מציע: מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים גדולים הכוללים: סלון מרווח, מרפסת ענקית, חדרי שינה גדולים, מטבח מעוצב עם אי, מפרט אקסטרא פרימיום עיצוב פנים ותכנון אדריכלי ייחודי שאין שני לו בעיר המשלימים חווית מגורים יוצאת דופן.

הפרויקט מאפשר ליהנות מכל היתרונות והנוחות של וילה פרטית בבניין משותף, כאשר בתכנונו הושם דגש על פרטיות, שתי דירות בלבד בקומה, 3 כיווני אוויר לנוף פתוח, עיצוב ותכנון באופן מושלם וכאמור, ללא קירות משותפים. לגור בפנטהאוז חלומי עם מרפסת ענקית מול נוף ולחיות את החיים הטובים בגדול!.

הפרויקט הייחודי, "כרמי סלקטד", הוקם ע"י חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ במיקום מושלם בצד המערבי של כרמיאל, ברחוב קציר בשכונת גבעת רם בעיר והוא כולל שישה מבנים מדורגים עם 42 יח"ד, 7 יח"ד בכל מבנה וכאמור, מגוון דירות 3.5, 4, 5 חדרים, פנטהאוזים, 141 מ"ר + מרפסת של 125 מ"ר ומיני פנטהאוזים, 125 מ"ר + מרפסת 47 מ"ר.

שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ, תכנון בוצע ע"י משרד האדריכלים המוביל "משה ציון אדריכלים" מחיפה.

במקביל, על עתודת הקרקע האחרונה בשכונת מכוש היוקרתית מול הטבע הירוק, קו ראשון לנחל חילזון מול לרכס הרי הכרמל שבאופק, מתוכנן מתחם קוטג'ים פרטי ויוקרתי - VIEW סלקטד מבית היוצר של שגראוי SBC הבונה את מותגי היוקרה של כרמיאל ואזור הצפון. זה הזמן לשדרג לסטנדרט חדש של איכות המשתלב בהרמוניה מושלמת עם הסביבה הטבעית והאיכותית ביותר בעיר. בפרויקט שיכלול 56 יח"ד, יוצעו בשלב ראשון קוטג'ים 6 חדרים עם גינה, הקוטג'ים מתוכננים בקו אדריכלי מודרני ומאובזרים במפרט טכני מוקפד ועשיר.

רקע:

אנחנו לא רק על המפה, אנחנו גם בונים אותה! חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ, החלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רכישה. במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה החברה מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א. החברה יוזמת פרויקטים בהתאמה לצרכי הלקוחות באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני ושואפת תמיד למצוינות ולאיכות, תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים. לחברה חוסן פיננסי וניסיון מוכח בייזום וביצוע פרויקטים והיא בין חברות הבניה הראשונות בארץ שזכו לתקן 9002 ISO. בנוסף לפרויקטים שיוזמת ובונה החברה בערים: כרמיאל, נצרת עילית, חיפה, קריות, טירת כרמל ובמרכז הארץ, פועלת החברה רבות בתחום ההתחדשות העירונית על כל רבדיה, באמצעות חברת הבת "נוף כרמל".

בכבוד רב,