מתם מוטורס סוכנות מורשית טויוטה חיפה יוצאת במבצע חגים מפתיע ומבטיח!

המבצע הוא על כל דגמי טויוטה, בהם יאריס, קורולה, לנדקרוזר, ראב 4 ודגם הקרוסאובר אשר כבש את העיר - c-hr. כל הדגמים מגיעים כדגם היברידי ואוטומטי. המבצע כולל הנחות, שדרוגים, טרייד-אין ומסלולי מימון המאפשרים לכל אחת ואחד להגיע לאחד מדגמי טויוטה, הרכבים המועדפים בעולם ובארץ. מנהל השיווק והמכירות במתם מוטורס סוכנות מורשית טויוטה חיפה אליעד מזרחי, מדגיש שהמבצע המיוחד מתקיים לקראת החגים ויימשך עד ה-7 בספטמבר. לתיאום נסיעות התרשמות וקביעת מפגש אישי עם נציג המכירות, חייגו: 04-8550550 מתם מוטורס סוכנות מורשית טויוטה - משפחה אחת. כל היתרונות ברח' חת נחום 16 במתחם מ.ת.מ בדרום חיפה: מכירות, מרכז שירות, פחחות צבע, חלפים מקוריים, אביזרים, מימון, טרייד אין ומועדון לקוחות VIP

מנהל השיווק והמכירות של מתם מוטורס סוכנות מורשית טויוטה, אליעד מזרחי, מציין, "אין לנו ספק שהמתעניינים שיגיעו למתם מוטורס עד ה-7 בספטמבר כולל, יופתעו לגלות מבצע באמת מיוחד, דגמי הטויוטה שלנו פופולריים בהיותם נותנים מענה לכל אחד. המכונית הנמכרת ביותר בישראל הקורולה המשפחתית תהיה במבצע, כמו גם הראב 4 והלנדקרוזר לאוהבי הריגושים והשטח. אליהם מצטרפים גם היאריס השובבה, המועדפת לנסיעות עירוניות בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, ורכב הקרוסאובר שמשגע את האוהבים חוויית נהיגה עירונית ברכב המעוצב בעיצוב חללי ייחודי, ומצוייד בטכנולוגיות מתקדמות".

מ.ת.ם מוטורס בע"מ, משמשת כסוכנות מורשית של טויוטה בחיפה, תחת יבואן טויוטה בישראל "יוניון מוטורס בע"מ", ומהווה את אחת מסוכנויות הרכב הגדולות והמצליחות באזור הצפון.

מתם מוטורס סוכנות מורשית טויוטה הממוקמת בשורה הראשונה של סוכנויות המשנה בישראל נוסדה בשנת 1999 ע"י אהרון מזרחי, אשר לצידו עובדים היום בניו רפי מזרחי ואליעד מזרחי המנהלים את תחומי השרות, השיווק והמכירות.

הסוכנות ממוקמת ברח' חת נחום 16 במתחם מ.ת.מ בדרום חיפה, בשטח של 2000 מ"ר. המיקום הייחודי מאפשר גישה נוחה ללקוחות, חניה מסודרת וכמו כן, המקום מותאם לשירות וגישה של נכים.