מחסני גינה הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום, כאשר בשנים האחרונות בכל בית, בין אם מדובר בבית פרטי עם חצר או גינה לבין אם בית שיש בו מרפסת: קיימים מחסני גינה בגדלים שונים!

כלים

 

מלבד הגדלים המשתנים של חללי האחסון, ישנם גם כאלה העשויים מחומרים שונים שנועדו על מנת לשמש כחלל אחסון אטרקטיבי וכזה שגם ניתן לארגן בו שלל כלים, חפצים, כלי גינה, כלי עבודה, ריהוט גינה ועוד, כמו גם שישנם מחסנים שמשמשים מקום אחסון מעולה וחלל עבודה מושלם.

בשל הפופולאריות של מחסנים שמתווספים כחלל אחסון יעיל בכל בית, ישנם 3 חומרים עיקריים מהם עשויים מחסני גינה ביניהם: מחסן פלסטיק, מחסן עשוי מתכת ומחסני עץ.

אם אתם מעוניינים ברכישת מחסן או מבנה, אתם מוזמנים להתרשם ממגוון מבנים ומחסנים באתר הבית של מחסני אגוז.

אבל מה צריך לדעת על סוגי המחסן השונים? הנה שלושת הסוגים:

מחסני מתכת – מחסני מתכת הפכו לפתרון זול ונוח להצבה בכל חלל חיצוני והם בדרך כלל עשויים מתכת מגוולנת שעברה צביעה בתנור. למחסנים מסוג זה יהיו דלתות הזזה נוחות תוך שחשוב לבחור (במידה ואתם רוצים גם לעבוד במחסן), בכזה שיש לו שני פתחי אוורר לפחות.

מחסני מתכת הפכו למבוקשים בעיקר בשל המחיר האטרקטיבי שלהם, אך גם בשל העובדה שניתן להרכיב בקלות רצפה למחסן ולרכוש אותה בנפרד.

את המחסנים ניתן להרכיב על שטח בטון או על גבי ריצוף עץ ובמידה ותרצו להציב את המחסן על שטח שאינו קשיח (כמו על מדשאה או על גבי אדמה): מומלץ להוסיף רצפת מתכת מתאימה למחסן.

מחסני פלסטיק – מחסנים מפלסטיק נחשבים גם הם לפתרון מעולה לכל בית ודירה, הם קלים לנשיאה ומשתלבים נפלא כמעט עם כל סגנון עיצוב!

מחסנים עשויים פלסטיק הם כאלה שעשויים מחומר בשם פוליאתילן ורצוי לבחור מחסן המחוזק בקורות פלדה כדי שיוכל לעמוד בכל תנאי מזג האוויר.

כאשר אתם בוחרים מחסן מסוג זה, שימו לב כי הוא מותקן בחלל החיצוני עם רצפה מתאימה וכי יש לו חלון וזאת במידה ואתם רוצים שהחלל ישמש גם כחדר עבודה.

מחסנים עשויי פלסטיק קל מאד להתקין ולהעביר ממקום למקום ולכן הם הבחירה של אנשים פרטיים כמו גם של בעלי עסקים.

מחסני עץ – מחסני עשויים מעץ הם גולת הכותרת עבור מרבית האנשים, וזאת משום שהם נראים מעולה, משתלבים עם כל עיצוב ומקנים מראה יוקרתי לחלל החיצוני תוך השלמה הרמונית של מראה הבית והגינה.

מחסני עץ נראים ממש כמו בקתה קטנה וכפרית וחשוב לבחור מחסנים איכותיים ועמידים כמו כאלה העשויים מעץ מלא שיש להם רצפה מעץ, חלון ודלת כפולה עם מנעול מתאים. מחסני עץ נועדו להתקנה עצמית, אך ישנן חברות מחסנים מקצועיות אשר מבצעות עבור לקוחות התקנת מחסן בעת הצורך.

לסיכום, כאשר אתם רוצים ליהנות מפתרונות אחסון יעילים, לאפשר חלל עבודה שבו שלל החפצים שאתם זקוקים להם ובכלל: לשלב חלל אחסון עם הגינה והחצר בצורה הרמונית - בחרו מחסן באמצעות המומחים בתחום שייסעו לכם לבצע בחירה נכונה!