קבלתם החלטה טובה להתחיל לטפל בעצמכם בשיטת טיפול טבעית ואפקטיבית במיוחד? מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הדיקור הסיני. בחירה נכונה של מטפל בדיקור סיני תתמקד בהכשרה המקצועית, ניסיון ותחום התמחות, העדפה אישית שלכם ונתונים כמו מיקום, זמינות ואפשרות להשתמש בפוליסת הביטוח שברשותכם.

הכשרת המטפל

על מנת לעסוק בתחום הרפואה הסינית על כל מטפל לעבור הכשרה מקצועית. כדאי לשאול כל מטפל בדיקור סיני היכן הוא למד? כמה שנים או למד? אלו תעודות נוספות יש לו? האם הוא היה מעורב גם בהוראה?

ניסיון ותחום התמחות

בכדי להיות בטוחים ביכולת של המטפל לתת לכם מענה לבעיה הרפואית הספציפית שלכם חשוב לברר מראש מהם תחומי ההתמחות שלו. כך למשל, ישנם מטפלים בדיקור סיני עם התמחות בטיפול בבעיות פוריות, כאבי ראש, שיכוך כאבים, אלרגיות, נשים בהריון, ספורטאים, בעיות גיל המעבר, שיקום אחרי ניתוחים ועוד. לרב המטפלים הטובים תהיה רשימה ארוכה של תחומי התמחות. חפשו מידע על תחומי ההתמחות של המטפלים באתר האינטרנט של הקליניקה או שתתקשרו ותשאלו.

אל תשכחו לשאול גם כמה שנות ניסיון יש למטפל. ניסיון בתחום הדיקור משחק תפקיד חשוב ביכולת האבחנה ובאפקטיביות של הטיפול.

העדפה אישית שלכם

זהו השלב בו אתם בוחנים את התחושה שלכם בקליניקה או במהלך השיחה הראשונית עם המטפל. כדאי לבחור מטפל שאתם מרגישים רגועים ונינוחים במחיצתו. טיפולי דיקור סיני הם אינם טיפולים פולשניים אך בכל זאת כדאי לבחור נכון במטפל שמשרה אווירה נעימה. היכולת שלכם להיות רגועים במהלך הטיפול משמעותית להצלחתו. חפשו מטפל שאתם סומכים עליו, רגועים במחיצתו ומרגישים חופשיים לשאול אותו שאלות.

מיקום וזמינות

מראש כדאי לבחור בקליניקה נוחה לגישה מבחינת מיקום. אל תבחרו בקליניקה רחוקה מאוד או בקליניקה במיקום בעייתי לגישה. כמו כן, חשוב לוודא שיש לקליניקה אפשרות לתאם בעבורכם תורים בשעות המתאימות לכם ובתאריכים המבוקשים. אם מצאתם מטפל בדיקור סיני עם המלצות טובות אך התורים הפנויים היחידים הם רק בעוד כמה חודשים – כדאי לחפש מטפל אחר. לא תרצו לחכות כל כך הרבה זמן.

עלות הטיפול

כל מטפל בדיקור סיני בו אתם מעוניינים כדאי לשאול מהי עלות הטיפול והאם ישנה אפשרות לתשלומים. חשוב לזכור שמדובר בסדרת טיפולים ולא בטיפול יחיד. עליכם להיערך כלכלית בהתאם. אם יש ברשותכם פוליסת ביטוח בריאות שמכסה טיפולי רפואה סינית כדאי לחפש מטפל בדיקור סיני שעובד עם חברות הביטוח, מספק קבלות ומאפשר שימוש בפוליסה שלכם.

כלים
איך בוחרים מטפל בדיקור סיני
איך בוחרים מטפל בדיקור סיני