מטופל בן 72 תושב טבריה, שהתקשה לתפקד בגלל טחורים ופיסורה עבר סדרת טיפולי דיקור סיני במרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה ע"י מדקרת פזית סגל, שבסיומם דיווח כי חזר לחיי שגרה ולתפקוד תקין

כלים
פזית סגל. צילום סיוון בוגנים
פזית סגל. צילום סיוון בוגנים

 

המטופל, בן 72, סבל מטחורים קשים ומפיסורה שלוו בדימומים. הדגיש עם הגעתו למרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה כי הוא שרוי במצב רוח קודר לנוכח חוסר אונים  ואי יכולתו לתפקד בצורה תקינה.

הרופא המאבחן במרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה ד"ר שמואל רנדור המליץ למטופל על דיקור סיני. ולאחר סדרה שכללה שישה טיפולים  על ידי המדקרת פזית סגל, דיווח על כך  שהדימומים פסקו, וכי הוא חש הקלה. הוא הצליח לשבת ולחזור לשגרה.

ממרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה נמסר עוד כי המטופל קיבל בסיום סדרת הטיפולים הנחיות לגבי תזונה נכונה והודה לצוות המרפאה על הטיפול המוצלח. המטופל משמר את ההנחיות וממשיך להגיע למרפאה אחת לחודש.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.