אנחנו משתמשים רבות בקול הטבעי שלנו כדי לשוחח עם חברינו או עם עמיתנו לעבודה. במרבית המקרים שומעים אותנו בבירור, אך ישנם מצבים שבהם אנו צריכים להגביר את קולנו. מורים, מדריכים ומרצים, למשל, ניצבים בפני המצבים האלה מדיי יום ביומו כאשר הם צריכים לדבר בפני קבוצה של תלמידי תיכון, סטודנטים, עובדים וכדומה.

כלים
חגורות הגברה
חגורות הגברה

מכיוון שלמרביתנו אין קול חזק שיישמע למרחקים, חשוב להשתמש בחגורת הגברה משוכללת כך שגם המרוחקים מבין המאזינים יוכלו לשמוע את השיעור, ההסבר או ההרצאה.


מהי חגורת הגברה?
חגורת הגברה היא מכשיר קטן ונייד שנועד לנשיאה ממקום למקום. אין מדובר במערכת הגברה חיצונית, אלא במכשיר המחובר לגוף. כך שנושא הדברים יכול לנוע ממקום למקום. מדובר, למעשה, בחגורה שעליה מחוברת מדונה שאפשר להתקין על הראש ולהתנייד עמה.


חגורת הגברה סטנדרטית כוללת רכיבים שונים כמו מקרופון ראש, מטען (ספק כוח), יחידת הגברה קומפקטית, חגורה, פאוץ', רצועת כתף וכניסה לנגן חיצוני. מעבר לכך, משך הטעינה של חגורת ההגברה הוא בין 4 ל-6 שעות  והיא קלת משקל, כך שהיא קלה ונוחה לנשיאה גם בתנאי שטח.


מי זקוק לחגורת הגברה?
כל מי שמדבר מול קהל מתוקף תפקידו, צריך להשתמש בחגורת הגברה. המהווה חלק חשוב במכלול פתרונות ההגברה בימנו, אלה כמה מבין בעלי התפקידים המשתמשים בחגורת הגברה על בסיס יום יומי:


• מדריכי טיולים – לא קלה היא עבודתם של מדריכי טיולים אשר מנסים להגביר את קולם שוב ושוב במטרה לגבור על הרוח הנושבת בהרים ועל הרעש של המטיילים. חגורת ההגברה מסייעת להתגבר על מכשולים אלה והופכת את החיים לקלים ונגישים יותר.
• מרצים במחלקות גדולות – מרצים בתחומים מבוקשים כמו הנדסה או הנהלת חשבונות צריכים להרצות בפני תלמידים רבים. באולם הרצאות אחד יכולים להיות נוכחים תלמידים רבים, מצודים במחברות ובמחשבים ניידים. כדי שכולים יוכלו לשמוע את הנאמר, על המרצה להצטייד בחגורת הגברה.
• מורים בבית הספר – כל מורה שמלמד בתיכון יודע עד כמה קשה מלאכת ההוראה. עליו להשגיח על התלמידים בכל עת ולוודא שהם אינם מדברים או אוכלים לפני הפסקת הצהריים. בסופו של יום הוראה מייגע, חוזרים המורים ללא כוחות וללא קול. חגורת ההגברה מסייעת למורים להשתלט על קבוצה גדולה של תלמידים מבלי לאמץ את הקול.
• מפעילי יום הולדת –  המפעילים הם אותם אנשים שצריכים לקפץ, לשיר, לרקוד לצחוק ולהפעיל זאטוטים שבאים לחגוג יום הולדת לחברם הטוב. על כן, הם זקוקים לחגורת הגברה טובה ואיכותית שתשמש אותם בכל אשר יפנו.
• מדריכי אירובי – אירובי הוא פעילות ספורטיבית חשובה המסייעת לתפקוד תקין של הגוף. מדריכי אירובי נמצאים בתנועה בכל עת, תוך שהם מראים תנועות חדשות למשתתפי החוג, בעוד מוסיקה קצבית מופעלת ברקע בעוצמה רבה. חגורת ההגברה יכולה להיות לעזר רק במקרה זה. ניתן להצמיד אותה לגוף ולהנחות את המשתתפים בקלות.


החגורה שהופכת את החיים לנוחים יותר
כאמור, חגורת ההגברה היא מוצר איכותי שאפשר פשוט להלביש על המותניים בדומה לפאוץ' שמרכיבים הספורטאים כשהם יוצאים לריצה. הרמקולים המשוכללים של החגורה עובדים באיכות גבוהה מאוד, כך שקולכם יכול להגיע גם למשתתפים שיושבים רחוק. המיקרופונים של חגורת ההגברה מולבשים על הראש וניתן לנוע עמה בקלות.

התמונה נלקחה מאתר takstar