שגיא מוקי הינו ספורטאי מקצועי בתחום הג'דו. איש מקצוע זה נהיה אלוף ישראל ופעמיים אלוף אירופה בספורט זה. חוץ מתחום זה, הוא מעביר הרצאות על הדרך אשר הוא עבר על מנת להצליח להגיע לרמה זו. שגיא מוקי הינו הפרזנטור של חברת הרבלייף הבינלאומית בתחום תזונה נכונה ושמירת על אורח חיים בריא. חברה זו מעניקה את כל מוצרים וטיפים כדי להצליח לשמור על בריאות גוף האדם. היא אינה מיועדת רק לספורטאים, ובאופן כללי גם לכל אדם אשר חובב ספורט ורוצה לשמור על בריאותו יכול לממש את מוצריה. במאמר זה, הרבלייף מציגה ומסבירה כיצד שגיא מוקי שומר על הגוף האתלט שלו לאורך זמן.

 

איך הוא עושה את זה?

שגיא מוקי עבד קשה על מנת להגיע אלוף אירופה וישראל. על מנת להבין כיצד הוא הצליח, ניתן לברר מה סדר היום שלו, מה הוא נוהג לאכול, על איזה סוג תזונה הוא מקפיד וכמה פעמים בשבוע הוא מתאמן. הרבלייף, מעניקה לספורטאי את כל מה שהוא זקוק לו כדי לשמור על גוף האתלט לטווח הארוך. מכוון ששגיא מוקי הינו הפרזנטור של חברת הרבלייף, היא יכולה להסביר איך הוא שומר על גופו, בריאותו וממשיך לשמור על אימונים אינטנסיביים:

ראשית, לפני כל אימון, שגיא מוקי מתחיל את יומו באכילת ארוחת בוקר בריאה על מנת להעניק את כל האנרגיה אשר הוא זקוק. ארוחה זו יכולה להיות מבוססת מביצה מקושקשת עם לחם ודבש או חטיף אנרגיה של הרבלייף עם שתייה חמה. לאחר ארוחה זו, הספורטאי מתחיל את אימונים החשובים כדי לשמור על רמה מסוימת ולשמור על פעילות גופנית לאורח חיים בריא. שנית, לאחר אימון הבוקר, שגיא מוקי לוקח כף חלבון על מנת לשמור על גוף האתלט שלו. כמות של הכף צריכה להיות מדויקת כדי להעלות במה שרירים כפי שרצוי. בתקופה זו של היום, הוא אוכל ארוחת צהריים מבוססת מבשר או דף, ירק ופחמימה. זוהי דרך מצוינת לשמור על ארוחות מאוזנות וכך להעניק לגוף את מה שהוא זקוק. שגיא מוקי ממשיך את היום אצל פיזיותרפיסט על מנת לשמור על הגוף ובמיוחד הגב, לארח אימונים קשים. לסיום, הוא ממשיך עם עוד אימון אחרון ואוכל ארוחת ערב בריאה ושבעה.

שגיא מוקי מקבל את תוספי המזון אשר הינו זקוק לאחר אימונים, באמצעות מוצרי של חברת הרבלייף. ספורטאי זה משתמש באבקת חלבון, חטיפי חלבון, משקה איזוטוני, וכך הוא מצליח להוריד במשקל והגיע לרמת הנדרשת בג'דו. בנוסף, מוצרים אלו עזרו לו להגיע למסה שרירים אשר הינו היה זקוק.

לסיום, אפשר לומר שעם ארוחות מאוזנות, פעילות גופנית יומיומית, כמות גדולה של שתיית מים ומוצרים של חברת הרבלייף, שגיא מוקי מצליח לשמור על גוף של אתלט על טווח הארוך.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ