תכנון של אירוע חברה נחשב תמיד מעט מורכב ורגיש. בשונה מארגון מסיבות ואירועים פרטיים כמו מסיבות עם חברים ומשפחה, באירוע חברתי המוזמנים מגיעים לרוב עם ציפיות מאוד גבוהות.

כלים

 

מכיוון שהם יודעים שערב החברה בעצם נועד עבורם, העובדים החרוצים שמגיעים כל יום לעבודה ותורמים מיכולתם להצלחת החברה, כך הם מצים שהחברה תעניק להם בתמורה ערב חברתי נוצץ ומהנה במיוחד.

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהעובדים שישתתפו באירוע החברה שאתם מתכננים יהיו מרוצים, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות וגימיקים מיוחדים שתוכלו להכליל באירוע החברה שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שהמסיבה תהיה מותאמת לציפיות של כולם:

סטנדאפיסט – לחצו כאן למאגר ענק של סטנדאפיסטים

אחד מהגימיקים הוותיקים והמוצלחים תמיד בכל מסיבה ואירוע חברה, הוא סטנדאפיסט שיגיע להפיל את כולם מצחוק. מומלץ להכין את הסטנדאפיסט שיגיע עם רקע מקדים על העובדים ואופי החברה, כך הוא יידע בדיוק אילו בדיחות לספר ואילו סיפורים ידברו אל כולם ויצחיקו.

לרוב הופעות של סטנדאפיסטים כוללות התערבות פעילה של הקהל, דבר שיבטיח לכם הנאה כפולה מצד כל העובדים.

אומן חושים

בשנים האחרונות אומני חושים הפכו להיות הדבר הבא בתחום ההופעות והגימיקים באירועים. מכיוון שאומן חושים בעיקר מתעסק עם משחקי מחשבה מרתקים ואחיזות עיניים מפתיעות, הופעה שכזו מתאימה במיוחד לקהל העובדים שלכם. יחד עם שיתוף פעולה מלא מצד הקהל, אומן החושים יידע איך להפנט את כולם.

בשונה מקוסמים הנחשבים יותר להופעות של ילדים, אומני חושים מתאימים במיוחד לקהל בוגר עם מגוון תעתועי מחשבה מיוחדים שהם מבצעים מול עיניהם המשתאות ומהופנטות של כולם.

בפורטל קרמל תמצאו אמני חושים מהמובילים בארץ

סדנאות בישול

מחפשים גימיק מיוחד לערב החברה שיהיה יותר מעשי, כך שכולם יוכלו לקחת חלק בהפעלה? סדנאות בישול הם האטרקציה המומלצת במיוחד בשבילכם.

בסדנאות הבישול השונות כולם יוכלו להשתתף בלימוד של טיפים מועילים מעולם הבישול, וכמובן לבשל במו ידיהם מגוון מאכלים טעימים ומיוחדים. קיימים מגוון קונספטים שונים של סדנאות בישול, החל מבישול לפי מדינות, דרך בישול בריא ועד בישול צמחוני. כך כל אחד יוכל לבחור את הסדנה המעניינת ביותר עבורו.

הרצאה מרתקת

גימיק נוסף לכל אירוע חברתי שתמיד מצליח לשבות את כולם הוא הרצאה מרתקת של איש מקצוע. היתרון של הרצאות מסוג זה הוא הדרך בה ההרצאה מועברת, לרוב עם מצגת מפורטת הכוללת טיפים חשובים שיוכלו להועיל לכולם בחיי היומיום, ועד טיפים אישיים שהמשתתפים יוכלו לקבל באופן אישי מהמרצה לאחר סיום ההרצאה.

מומלץ לבחור הרצאה שהנושא העיקרי שלה יהיה רלוונטי עבור כולם. לדוגמה הרצאה בנושאי השקעות וכלכלה, זוגיות נכונה לאחר עשור ביחד או אפילו הרצאה בנוגע לחיי היומיום ואורח חיים, כיצד לאזן בין קריירה למשפחה ואיך אפשר למתן לחצים כאלו ואחרים.