פרנקו אדריכלות ועיצוב פנים נוסד על ידי מאירי פרנקו, הרואה במקצוע עיצוב הפנים, שליחות שמטרתה היא לאפשר ללקוחות ליהנות מאיכות חיים גבוהה, בסביבת מגורים מושלמת.

כלים


בין אם מדובר בבית פרטי, דירה, משרד או בית עסק, הפרויקטים שלנו משלבים את אופיו וסגנון החיים של הלקוח בשילוב התפיסות המתקדמות שלנו בנוגע, טכנולוגיות חדשניות בתחום וכו.


הדגש הוא ליצור שילוב מושלם של אסטטיקה ופונקציונאליות.


את הפרויקט אנו נפתח בפגישה אישית שמטרתה היא להבין ולאפיין את ההרגלים, הצרכים וסגנון החיים שלכם.
לאחר מכן אנו נבחן את סביבת המבנה ופרמטרים חשובים נוספים המשפיעים על העיצוב האדריכלי.


ולבסוף, יוגש לכם הקונספט האדריכלי, מלווה בהדמיה תלת ממד של התכנית הממחישה לכם את מראה המבנה בתום הפרויקט ותקל עליכם בתהליך קבלת ההחלטות לכל אורך שלבי הבנייה.

מעטפת שלמה תחת קורת גג אחת

הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של מאירי פרנקו מציע לכם מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר עיצוב אדריכלי לדירות, לשימור מבנים, לפרויקט התחדשות עירונית (תמ"א 38) ולמסעדות ובתי עסק.

ניהול תקציב – במקרים רבים ללקוחות יש טעם טוב והם "יודעים מה הם רוצים" אך קיים פער גדול בין המחיר המשוער לבין המחיר במציאות. משרדנו בעל ניסיון רב בניהול תקציבים, נמוכים וגבוהים, תוך הפקת תוצאות איכותיות.

תוספות בנייה - משרדנו מציע תכנון אדריכלי ומפורט אותו אנו מגישים לוועדת התכנון והבנייה ברשות המקומית על מנת לקבל אישור עבור תוספות הבנייה.

מפקח בנייה - מאירי פרנקו הוא מפקח בנייה מוסמך בעל ניסיון עשיר בתחום. מאירי ידאג לייצג את האינטרסים שלכם ויתאם בין הקבלנים לבין אנשי המקצוע באתר הבנייה. בנוסף, מאירי יהיה אחראי על איכות חומרי הגלם ואיכות הבנייה, וינהל בקפידה את לוח הזמנים.

כתבה זו נכתבה על ידי מאירי פרנקו

אתר: www.francom.co.il