הרשויות בארצות הברית סגרו בתחילת נובמבר 2019 רשמית את תקופת ההרשמה להגרלת גרין קארד לשנת 2020.

השנה, שוב נבדקו אלפי  בקשות להגשמת החלום האמריקאי, ויותר מחמישים אלף אזרחים ממדינות שונות, יזכו להגשים את חלומם להגר לארה"ב. האחרים שפנו ושמותיהם לא עלו בהגרלה, יצטרכו לנסות את מזלם שוב בשנה הבאה.

כלים

 

משתתפי החלום האמריקאי

השתתפתם בהגרלת גרין קארד ושמכם עלה בהגרלה? מזל טוב – הגדלתם את סיכויי הזכייה שלכם והחלום האמריקאי קרוב מתמיד.

בניגוד להרבה משתתפים אחרים, אינכם צריכים לדאוג אם תיפסלו או לא, מכיוון שהבקשות נבדקות ביסודיות לאיתור טעויות פורמליות אפשריות לפני הגשתן לרשויות בארצות הברית.

מה מתרחש בהמשך?

לאחר שתמלאו את מסמכי ההשתתפות בהגרלת גרין קארד, תוכלו להישען לאחור וליהנות מהזמן עד חודש מאי הבא, בו הרשויות בארצות הברית יודיעו על הזוכים. ברגע שיעשו זאת, תקבלו מיד הודעה על התוצאה שלכם – אם זכיתם בהגרלה או אם זה לא הסתדר הפעם.

יחד עם זאת, עם מספר האישור שקיבלתם בתעודת ההגשה שלכם, אתם יכולים לבדוק את מצב הגרין קארד שלכם באופן מקוון בכל עת, אם תרצו לעשות זאת.

מומחי הגירה מלווים אתכם ומוודאים שלא ביצעתם טעויות

האם פספסתם את המועד האחרון להגשת בקשה להשתתפות בהגרלת גרין קארד לשנת 2020? אין בעיה! בעזרת מומחי הגירה תוכלו כעת להגיש בקשה להשתתפות בהגרלת הגרין קארד הבאה בשנת 2021.

אם תרצו להבטיח שהמסמכים שלכם מוגשים כראוי ושלא ביצעתם שום טעות במילוי הטפסים, בעזרת המומחים, הטפסים שלכם נבדקים, כולל כל המסמכים הנלווים, כך שסיכוייכם לזכות בהגרלה גבוהים יותר, או לפחות בקשתכם לא תיפסל מטעמי טעויות.

יש סיכויים שתהיו הזוכים המאושרים הבאים

נציגי החברה אוספים את הטפסים והמסמכים הנלווים שאתם מתכוונים להגיש ובודקים היטב את הנתונים, החתימות והתמונות שלכם. ברגע שתקופת ההרשמה הרשמית תתחיל, הם יעזרו לכם להגיש את בקשתכם בהתאם לתקנים בארצות הברית ובזמן המתאים.

בעזרת נציגי החברה תוכלו להבטיח את השתתפותכם בהגרלת גרין קארד בשנת 2021, בלי לדאוג שהחמצתם פרטים חשובים. לאחר שהרשויות בארה"ב יבחרו את הזוכים ויודיעו על תוצאות ההגרלה בשנת 2021, אתם תקבלו מיד הודעה ותדעו אם אתם אחד הזוכים המאושרים או אם מזלכם לא התמזל הפעם.

בשורה התחתונה, אל תחלמו, תפעלו!

אם אתם אחד הזוכים בהגרלת גרין קארד, אתם יכולים לסמוך על הליווי המלא של מומחי הגירה בדרך לארצות הברית. המומחים יעזרו לכם בכל הצעדים הנדרשים להגשת בקשת ויזת עולים.

ללא קשר למה שאתם צריכים: תרגום של הטפסים, תהליך הגשת הבקשה עצמה, הכנה אינטנסיבית של המסמכים או הכנה לראיון בקונסוליה – נציגי החברה ניצבים לצידכם ומלווים אתכם עם המומחיות שלהם בכל עת. אז השתתפו היום בהגרלת גרין קארד ובצעו צעד אחד נהדר שיקדם אתכם להגשמת החלום שלכם לחיות בארצות הברית!