חנוכה, חג האורות ושמחת הילדים ברחובות. אנחנו מזמינים אתכם כבר עכשיו לאתר מסלולי טיולים מומלצים לחנוכה 2019.

טיולים מומלצים לחנוכה
טיולים מומלצים לחנוכה

רגע קטן לפני שנת 2020, אנחנו חוגגים את חנוכה בחיק הטבע, בצימרים מפנקים ובעוד מקונמות שישאירו טעם לעוד.

אז היכן כדאי לטייל בחנוכה 2019? אנחנו ממליצים על לא מעט מקומות, חלקם בדדום הארץ, חלקם במרכז וחלקם בצפון. אם למשל אתם מגיעים אל אזור הדרום, אנחנו בהחלט ממליצים להגיע אל שמורת הטבע ניצנים. חוץ מזה שאתם תהיו עדים לדיונות חול ומרחבים עצומים, אגמי מים וחוף ים יפהפה, אתם גם יכולים ללמד את הילדים דבר או שניים לגבי מה שקרה באזור זה. בזמן מלחמת השחרור, כוחות צבא ישראליים בלמו את הכוחות המצריים, אשר תוכניתם הייתה להגיע עד מרכז תל אביב. כל זה קרה בגשר עד הלום, שכך קיבל את שמו.

סוויטות מפנקות בצפון בחנוכה 2019

בא לכם להצפין בחנוכה? כדאי להגיע אל צימרים יוקרתיים בצפון וסוויטות מפנקות, מתחמי מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות. בין אם אתם מבלים בחנוכה בתור זוג או בתור משפחה, ישנם צימרים מעולים עם ארוחות בוקר, צימרים עם עיסוי ועוד.

למעשה, אם אתם רוצים להפוך את חנוכה לממש מיוחד השנה, אנחנו ממליצים כבר עכשיו לברר לגבי טיולי טרקטורונים בצפון. ישנם מסלולי טיולים מומלצים בצפון, הכוללים משאבי טבע אדירים. מחפשים אחר מסלולי מים מומלצים? בצפון הארץ תוכלו ליהנות ממסלולים רבים, אותם תוכלו לעשות בעזרת אופניים, רייזרים (רייזר הוא טרקטורון עוצמתי וממוגן שמתאים לטיולי משפחות וזוגות), ג'יפים וגם ברגל.

מסלולי טיולים מומלצים בחנוכה

באזור חד נס למשל, תוכלו למצוא צימרים פשוט מקסימים. יישוב חד נס מאוד קרוב לעמק החולה, שם תוכלו לקחת את הילדים להתבונן בעופות דורסים, בינשופים וגם אפילו נשרים. רק בכדי לסבר את האוזן, כדאי לדעת שעמק החולה נחשב מוקד צפרות אליו מגיעים צפרים מכל העולם.

מדובר באזור המכיל בתוכו סוגים מאוד נדירים של עופות דורסים ונשרים. אל תדאגו, הם לא תוקפים אנשים כמובן. מעבר לכך, היות ואתם מגיעים לעמק החולה בחנוכה 2019 (דצמבר), אתם לא צריכים לדאוג מהימצאותם של נחשים באזור. זו כבר לא העונה בה הם ערים (נחשים ערים בקיץ וישנים בחורף).

היכן כדאי לטייל בחנוכה?

אם אתם מאתרים צימרים מומלצים בצפון בקרבה לחרמון, אתם עומדים ליהנות ובגדול. אם ניקח לדוגמה את יישוב מג'דל א-שמס (מג'דל שאמס), אתם יכולים ליהנות שם ממגוון אטרקציות בחג חנוכה הקרוב. יישוב מג'דל א-שמס הוא היישוב הגבוה ביותר בישראל, ולכן הוא זוכה להיות הראשון אשר מואר מקרני השמש החמה.