אחד מסוגי הכאבים הנפוצים ביותר איתם אנחנו מתמודדים בשכיחות גבוהה, הם כאבי רגליים. זה נכון עבור לא מעט אנשים, בין אם מדובר בקבוצות ספציפיות עקב התחום המקצועי בו הן עוסקות, וכן זה נכון לגבי קבוצות אחרות של אנשים, מסיבות שונות.

כלים

 

כאבי רגליים יכולים הרבה פעמים להסתכם בכך, בין אם מדובר בכאבים בכף הרגל או באזורים אחרים שלהן, אך לא פעם הכאב יכול להקרין גם אל מקומות אחרים בגוף, בפרט אל אזור המותניים, הגב התחתון ועמוד השדרה. זאת כמובן, אם אנחנו לא מטפלים בצורה נכונה בכאב ועושים הכל כדי למגר אותו או לפחות בשביל לצמצם אותו.

לפני שאנחנו נסביר, כיצד אפשר למנוע, להקל ואולי אף לפתור כאבי רגליים, חשוב לציין בקצרה, מי הן אותן קבוצות שמתמודדות עם כאבים אלו באופן שכיח. ראשית, מדובר בבני נוער שמתמודדים עם כאבים כתוצאה מתהליכי גדילה מואצים, שנית, קבוצות שלא סיגלו לעצמן הליכה נכונה, שלישית, ספורטאים ואנשים שמבצעים פעילות גופנית באופן קבוע, ומתמודדים עם עומסים, ארבע, קבוצות עם בעיות מולדות או בעיות שנוצרות עם הזמן ברגליים, וכן אנשים שמתמודדים עם מחלות שונות, השמנת יתר ותופעות אחרות שיכולות להשפיע על תפקוד הרגליים.

כפי שנוכל לראות מיד, יש דרכים להתמודד עם כאבי רגלים, כמו למשל מדרסים בהתאמה אישית. בכלל, טיפול בהתאמה אישית, זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות וכאבים. כך אנחנו מקבלים בדיוק את הטיפול שאנחנו צריכים, על פי הצרכים שלנו.

לפני שנציג 3 אפשרויות לטיפול בכאבי רגליים, חשוב להדגיש כאן, הטיפול חייב להיות מלווה ומפוקח על ידי איש מקצוע, כמובן שהכל ייעשה גם אחרי תהליך אבחון מותאם. כמו כן חשוב לומר, הטיפול צריך להיות עקבי וממושך. מעטים המקרים בהם ניתן לטפל בכאב רגליים פעם אחת וזה יספיק. ברוב המקרים, הטיפול דורש הרבה יותר עבודה, הרבה יותר מאמץ בשביל שנוכל להגיע לפתרון הנכון מבחינתנו.

אפשרויות טיפול בכאבי רגליים

מדרסים בהתאמה אישית – אחד האמצעים הטובים ביותר שיכולים לעזור לנו, שימוש במדרסים בהתאמה אישית. מדובר במדרסים שנויים בדיוק על פי מבנה כף הרגל שלנו, כך שנוכל ליהנות ממדרסים איכותיים מותאם עבורנו. ההתאמה נעשית בעזרת אנשי מקצוע על ידי שימוש במכשירים מתאימים.

עיסוי ומשחות – הרבה פעמים הכאב נובע משריר כזה או אחר שנמתח, נתפס, הרבה פעמים הכאב נובע מתנועות לא נכונות שאנחנו מבצעים, יציבות לא טובה ועוד. לכן, אם אנחנו רוצים לטפל בבעיה, אזי שעלינו לבצע עיסוי, באופן עצמאי או על ידי גורם מקצועי. אנחנו יכולים גם להשתמש במשחות מסוגים שונים לצורך כך.

תרגילים – ספורטאים מכירים את זה, אך למעשה כל אחד מאיתנו צריך לבצע תרגילי חיזוק לשריר, על מנת שהוא יכול לנוע בחופשיות מבלי לחוש תחושת כאב ברגל.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

עדכונים אחרונים

ינו 22, 2020

הסיבות הנפוצות לפציעות ספורט

תזונה וכושר
ינו 20, 2020

שירותי סיעוד

המגזין