חברת טלפייר, המייצרת מערכות גילוי וכיבוי אש, פתחה בשבוע שעבר לראשונה את הנציגות החדשה שלה בעיר הדרומית * השקת שירות טלפייר באילת יאפשר מתן תחזוקה מהיר ואפקטיבי למערך אבטחת האש במבנים ציבוריים, בבתי המלון ובמוסדות נוספים, וכן מתן מענה מהיר יותר לקריאות שירות, במטרה לשמור על בטיחות האש

כלים
קרדיט תמונה: טלפייר מימין לשמאל: אופיר שחר סמנכל חטיבת הביצוע של טלפייר, יובל עזרא הכוח לביטחון אילת בעמ, דניאל מיכאל הכוח לביטחון אילת בעמ, שגיא רובין מנכ"ל טלפייר
קרדיט תמונה: טלפייר מימין לשמאל: אופיר שחר סמנכל חטיבת הביצוע של טלפייר, יובל עזרא הכוח לביטחון אילת בעמ, דניאל מיכאל הכוח לביטחון אילת בעמ, שגיא רובין מנכ"ל טלפייר

חברת טלפייר, עושה צעד משמעותי ופתחה בשבוע שעבר את הנציגות החדשה של החברה בעיר התיירות הדרומית וזאת בשיתוף פעולה עם חברת הכוח לביטחון אילת בע"מ. בזכות שיתופי פעולה קיימים, כמו זה עם מלון 'ים סוף' של רשת ישרוטל והרצון להרחבת הפעילות של החברה בעיר, הנציגות החדשה והרחבת הנוכחות היא למעשה תחילתו של עידן חדש בתחום השירות למערכות גילוי וכיבוי האש בעיר.

הפתיחה מהווה מקפצה משמעותית עבור החברה הוותיקה הקיימת 40 שנה, רוב העסקים פועלים עם ספקים ואנשי מקצוע מתוך העיר, והקמת נציגות מאפשרת לחברה להיות זמינה באופן מידי ומלא ללקוחותיה הדרומיים ולטפל בכל בקשה, קריאת שירות, התקנה או ביצוע ביקורות תקופתיות בעזרת צוות המתקינים והמתחזקים המוסמכים של החברה ברמת שירות גבוהה.

בנוסף, יוכלו הלקוחות ליהנות מזמן אספקה קצר של מגוון פתרונות החברה לרבות רכיבי ציוד למערכות גילוי האש כגון גלאים, לחצנים, רכזות וכו'.

את הפתיחה החגיגית כיבדו בנוכחותם נציגים משלל בתי המלון הפזורים בעיר, בכירים מרשתות ישרוטל, קלאב הוטל, קראון פלאזה ונוספים.

טלפייר, חלוצה בתחום מערכות גילוי וכיבוי האש כבר למעלה מ-40 שנה. החברה מפתחת, מייצרת, משווקת, ומבצעת פרויקטים בתחום גילוי וכיבוי האש. מוצרי החברה מבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם אשר נהנים מיתרון של התראות שווא נמוכות ובעלי תווי תקן עולמיים.

אופיר שחר, סמנכ"ל חטיבת הביצוע והשירות בחברת טלפייר: "טלפייר מהווה שחקן דומיננטי בתחום פתרונות בטיחות האש בכל פלחי השוק, לרבות פרויקטים מסחריים גדולים ומורכבים, בתי מלון, בתי חולים, מפעלים, מרכזי קניות, מגדלי מגורים ועוד. לאור זאת פתיחת הנציגות החדשה באילת מהווה מבחינתנו אבן דרך משמעותית. אנו שואפים להיות שותפים לדרך של כל הלקוחות הפוטנציאליים בשוק הישראלי בכלל ובעיר אילת בפרט, מתוך אמונה שלמה באיכות המוצרים והשירותים שאנו מציעים לשלל לקוחותינו."