חוגגים עם מטעמי מנגל עצמאות – גם במסגרת ההנחיות החדשות! חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, משיקה מטחנה מהודרת של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" - יפה, נוחה ושימושית. התערובת הפיקנטית, המתאימה לתיבול סטייק, מתאימה גם לתיבול מנות נהדרות נוספות במנגל, בפלנצ'ה (מחבת פסים) או בגריל של התנור – כמו דגים, פרגיות, חזה עוף או תפוחי אדמה, והיא גם מצוינת לתיבול אורז, נודלס, איטריות ועוד.

כלים
נפטון - תערובת לתיבול -  סטייק מונטריאול. צילום - מיכאל כץ
נפטון - תערובת לתיבול - סטייק מונטריאול. צילום - מיכאל כץ

התערובת מכילה, בין השאר, פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי ובצל יבש, והיא ללא מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים.

איך להכין סטייק עסיסי וטעים?

מומלץ לקנות סטייק איכותי טרי (למשל, אנטריקוט או שייטל), בעובי של 1.5 ס"מ. על הסטייק להיות בטמפרטורת החדר (או צונן. לא קר מהמקרר, שכן אז הבשר יגיר נוזלים רבים ויתכווץ) לנגב במגבת נייר, ואז להבריש בשמן זית איכותי. לעסות ב"תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" של נפטון להניח על רשת מנגל לוהטת או על מחבת פסים (פלנצ'ה) לוהטת ולשמוע פססססס... לצלות מכל צד 3 – 4 דקות (תלוי בגודל ועובי הנתח) ולהפוך לצד השני לחכות כמה דקות לפני שאוכלים. תיהנו!

החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט.

כשר: בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"ץ בית יוסף.

מחיר: 11.90 – 13.90 ש"ח (למטחנה במשקל 65 גרם).

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ובאתרים שלהם.

חברת "נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים