הספות מוכתמות, רופפות או קרועות? יש פתרון. ניקוי ספות מקצועי יכול לחסוך בעלויות של רכישת סלון חדש. המאמר יתאר את חשיבות ניקוי הספות על ידי מומחים ושמירתן לשנים ארוכות ללא צורך בהחלפתן.

כלים

 

באלו מקרים תזדקקו לחברה מקצועית?

בבתים רבים ישנם ילדים או בעלי חיים הקופצים על הספות, אוכלים עליהן, מכתימים אותן בכתמי מזון ונוזלים וגורמים להן להיראות ישנות ולא אסתטיות. המחשבה הראשונה העוברת בראש היא שצריך להחליף אותן ובכלל את הסלון כדי שגם השולחן והמזנון יהיו תואמים. אך אין צורך למהר ולבזבז את כספכם על סלון חדש. חברה מקצועית לניקוי ספות יכולה להועיל ולהעניק לספות שלכם מראה חדש, יפה ונקי.

סוג ניקוי ספות

ניקוי ספות עור ניקוי ספות בד

אלו ספות מנקים באמצעות חברה מקצועית?

ניתן לנקות את כל סוגי הספות והריפודים. ספות העשויות עור, בד, זמש, משי ועוד. הספות יעברו ניקוי יסודי ועמוק עם חומרים המותאמים לסוג ממנו מיוצר ריפוד הספה. בנוסף הן יעברו חיטוי יסודי באמצעות חומרים אנטי בקטריאליים ידידותיים לסביבה עם תו תקן. הסרת אבק, לכלוך וכתמים סרבניים ואף חידוש של הצבע והטקסטורה. את הספות ניתן לנקות במפעל החברה, בבית ובמשרד. לפיכך, לא משנה אם הספה עשויה מפוליאסטר או מיקרופייבר, עור או בד. הן יעברו ניקוי וחיטוי יסודי ויעניקו להן מראה חדש.

ניקוי יסודי ומקצועי

תהליך הניקוי שונה מספה לספה. בתחילת התהליך שואבים את האבק, לאחר מכן רוחצים אותן, מברישים ומייבשים במאווררים תעשייתיים. מידת המים בהם משתמשים במפעלים לניקוי ספות היא קטנה כדי שלא ייוצרו עובש ורטיבות על הריפוד שלהן. שיטה נוספת לניקוי היא באמצעות קיטור תלוי בסוג הבד והריפוד. בכל מקרה התאמת חומרי הניקוי גם היא שונה בהתאם לסוג הספה.

ניקוי יסודי של ספות בד

כל ספה המגיעה למפעל החברה עוברת אבחון של סוג הריפוד כדי להתאים לה את חומרי הניקוי הרצויים. במפעל בודקים אם הבד איבד את הגוון שלו, בונים תכנית טיפול לקרעים ולריחות הנודפים מהבד. מסירים את הכתמים באופן ישיר, מחטאים ומחזירים למעשה את הספה למצבה ההתחלתי עד כמה שאפשר. בנוסף, החברה מובילה ומחזירה את הספות לבית הלקוח ובמקרים אחרים ניתן גם לטפל בבית או במשרד לפי רצון הלקוח.

ניקוי ספות בבית או במשרד

חברה לניקוי ספות יכולה להגיע עד הבית או המשרד גם בשעות שאין אף אחד בבית או בהתראה קצרה. זהו יתרון כאשר ישנם ילדים בבית או כאשר אתם בעבודה. גם השימוש בחומרי הניקוי של החברה מותאמים ואינם מזיקים לילדים או לאלרגנים. חשוב שהחברה תדע להתמודד עם הניקוי של כל סוגי הספות והריפוד. חברה מקצועית, אמינה ואחראית תעזור לכם לחסוך זמן וכסף מיותר בכך שתחדש את הספות. לכן חשוב לקבל המלצות על החברה ולהשוות מחירים בשוק.

המאמר בחסות : חברת אשר שטיחים – ניקוי שטיחים וספות