כשהחברה הכי טובה שלך יולדת את רוצה לפנק אותה במתנות לידה מושלמות.

כלים
מתנת לידה
מתנת לידה

החיפוש אחר מתנת הלידה המושלמת הוא בניגוד לרוח הרכישה המהירה והספונטנית, בחירה נכונה ומדויקת של מתנות ליולדת דורשת מחשבה, תעוזה וכישרון המצאה. ריכזנו בעבורכן טיפים ועצות כיצד להרכיב חבילות לידה מושלמות שכל אימא טרייה תרצה לקבל.

מה הופך מתנות לידה לבלתי נשכחות?

בניגוד לרכישת מתנה ליום הולדת, בבואנו לרכוש מתנות לידה אנו נדרשות לחשוב על שני אנשים – האם והתינוק. זו גם הסיבה שבשנים האחרונות התפתח בארץ ובעולם טרנד של חבילות לידה שבתוכו מכיל מתנות שונות אשר כל אחת מהן יכולה להיות מוקדשת לאם או לתינוק.

רגע לפני שנדבר על מה הופך מתנות לידה לבלתי נשכחות ומושלמות אנחנו אוצות להזכיר שבין אם מדובר על לידה ראשונה או שנייה אתן צריכות גם להביא בחשבון את האפשרות שההורים כבר הצטיידו מבעוד מועד בדברים הנחוצים. זכרי כי בייחוד בלידת ילד ראשון ההורים הטריים מתרגשים ולחוצים ולכן במרבית המקרים הם יצטיידו בכל הדברים חודשים לפני הלידה. (זה יאפשר לכן לדעת מה הם כבר רכשו אם תבצעו עבודת בילוש קלה)

כדי להפוך מתנת לידה למושלמת אנו ממליצות להפוך אותה לחבילת לידה, רק ככה תוכלו לוודא שאתן מספקות כמה צרכים חיוניים וגם תגדילו את הסיכוי שלכן לקלוע בול. אם יש לכן ילדים משלכן נסו לחשוב מה היה הופך את החודשים שאחרי הלידה למושלמים יותר וקחו את המחשבה הזו כקו מנחה בבחירת מתנות לידה שירכיבו את חבילות הלידה שלכן.

טיפים להרכבת חבילות הלידה המושלמות

ריכזנו בעבורכן כמה טיפים והצעות שישדרגו כל חבילת לידה:

  • צאו מנקודות הנחה – היום כבר ממש לא נהוג שבנים לובשים כחול ובנות לובשות וורוד. נסו לצאת מהקופסה ולהפתיע בקליעה מדוייקת לטעם ההורים ולסגנונם – הלוא לרך הנולד עדיין אין סגנון משל עצמו.
  • הפכו את המחשבה לקבוצתית – אפ יש לכם חברים משותפים עם ההורים הטריים הפכו את הרכישה לאירוע קבוצתי וערכו סיעור מוחות בנוגע למתנות. ככה גם תוודאו שהם לא יקבלו מתנות כפולות וגם תוכלו להגדיל את התקציב אם תחברו יחד ככה תוכלו לרכוש מתנה שווה עוד יותר.
  • העניקו טאץ' אישי - אל תקנו רק דברים בנאלים וחיוניים, נסו לקלוע לטעמה של האם והוסיפו גם משהו מעצמכן במתנה. איזו הקדשה או רקמה מיוחדת לא יזיקו.
  • שוברים ותלושים – זה אולי מרגיש מיותר ולא אישי אבל קיימים היום מגוון של שירותים משלימים לאמא הטרייה, החל ביועצת שינה, דרך שירותי אוכל ביתי ועד מסאז' מפנק.
  • אל תתפשרו על איכות – זכרו כי מדובר על תינוק שזה עתה נולד, אל תתפשרו על מוצרים מגניבים וזולים אלא חפשו מוצרים שהם בעלי תווי תקן.

אז שיהיה לכן בהצלחה בבחירת המתנה המושלמת ואל תשכחו ליהנות מכל התהליך תוך כדי.