ההמצאה של החשמל היא אולי ההמצאה הכי חשובה של המהפכה התעשייתית והיא שינתה באופן כמעט אבסולוטי את החיים של כולנו נקודה כך שהיום קשה מאוד לראות איך אנחנו מתנהלים ביומיום, ללא צריכת חשמל וחיים בעולם חשוך. יחד עם זאת ישנם לא מעט אתגרים בטיחותיים בכל מה שנוגע למערכת החשמל, אשר מחייבים טיפול עדין ושימוש במערכות מכניות חכמות. אחת הדוגמאות הכי חשובות של מוצר אותו כל אנשי המקצוע סוחבים בתיק באופן קבוע היא השימוש במכשיר שנקרא מד זרם אשר תפקידו הוא אולי פשוט אבל מאוד קריטי להבנה של מערכות חשמל שונות ולהתמודדות עם תקלות במערכת החשמל. אומנם אתם לא אנשי מקצוע ואין לכם את הידע והניסיון כדי לעבוד עם מערכת חשמל בצורה הטובה ביותר, אבל חשוב לכם לספק לאנשי המקצוע שלכם את סביבת העבודה הכי טובה שיש לכם מומלץ להתקין מד זרם כחלק ממערכת החשמל באופן קבוע.

כלים

 

מד זרם - המדד שיכול לעלות על תקלות באספקת החשמל

הרעיון מאחורי השימוש הקבוע במוצר כמו מד זרם חשמלי הוא רעיון פשוט למדי. כדי להבטיח שאספקת החשמל בכל חלל שהוא, תהיה יציבה וקבועה, אתם רוצים לראות אינדיקציה לרמות הזרם החשמלי שעוברות במערכת בכל רגע נתון. לפיכך, המבנה של מכשיר מד זרם הוא מבנה מאוד פשוט, קל להבנה ונגיש לכל אדם. המכשיר מתחבר ישירות למערכת החשמלית שלכם, קולט את האותות החשמליים שיוצאים ממנה ומאפשר לכם לקבל תמונה מספרית של כמות החשמל שעוברת במערכת בכל רגע נתון. עם אינדיקציה כזו קל מאוד להבין מה הוא המקור לתקלות כמו:

קרע פיזי באחד מהכבלים של רשת החשמל – בסיטואציה כזו זה יראה לכם אפס תנועה חשמלית בתוך המערכת. פשוט לא נכנס חשמל ולכן אי אפשר להפעיל את המערכת כלל.תקלה נקודתית באחת מנקודות החיבור של המערכת החשמלית – יתכן ותראו קפיצה ברמות הזרם שעוברות במערכת מפני שהחיבור למערכת הוא לא יציב כל כך וקשה לסגור את המעגל החשמלי.בעיה במערכת אספקת החשמל החיצונית – סביר להניח אירוע כזה אתם פשוט תראו רמות נמוכות מאוד של זרם חשמלי, שמגיע למערכת באופן קבוע. כמובן שיש לפנות לספק החשמל להבין את מקור התקלה.

מכשיר קטן עם חשיבות כל כך גדולה

כעת ודאי ברור לכם עד כמה חשוב להעריך נכונה את המצב בתוך הרשת החשמלית שלכם. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו המערכת החשמלית כולה קורסת, לא משנה אם מדובר במערכת הביתית או במערכת במשרד, מפני שהטיפול יהיה הרבה יותר יקר. ולכן חשוב להבין שבתחשיב של עלות מול תועלת, ההתקנה של מד זרם אנקורד היא ההחלטה שיכולה לחסוך לכם תקלות משביתות חמורות בטווח הארוך.

היכנסו וקיראו גם מידע נוסף על אנקודר