ענף התיירות שנכנס בקורונה לעצירה מוחלטת מתחיל בימים אלו לשוב לפעול באופן הדרגתי. בזמן שחברות תעופה עדיין מקורקעות, חברות נופש בקיפאון, ובתי המלון סגורים – עובדי שינפלד תיירות לא נכנעים לקורונה ועובדים מסביב לשעון. הם מחזירים כסף ללקוחות שחופשתם בוטלה, מתכננים חופשות עתידיות ליעדים שיפתחו בע"ה אחרי הקורונה, ואפילו פתחו שירות קייטרינג כשר לחגים.

 

מאת: ברוך קינן

החופשות בוטלו? שינפלד מחזירים כסף ללקוחות!

אלפי לקוחות ציפו בכיליון עיניים לחופשה עם שינפלד שתוכננה להתקיים בשרתון רודוס בחג הפסח.
כנהוג לפני חופשת פסח כשרה הושקעו מאמצים רבים ותכנונים במשך חודשים, אך כשהתחילה הקורונה היא בוטלה בעקבות סגירת ענף התיירות. שינפלד תיירות נקטו בגישה מקצועית ואחראית – הם דאגו למזער את החששות, הספקות, וחוסר הוודאות שהתעוררו בקרב הלקוחות, והחזירו ביוזמתם כסף לאנשים. לקוחות מתרגשים ומעריכים מאד את החזרת הכסף, פעולה שלא מובנת מאליה בימים טרופים אלו. כולם מדברים על כך שכשהקורונה תיגמר והשמיים ייפתחו לחו"ל, צפוי בע"ה גל אדיר של לקוחות חוזרים שכבר סקרנים לגלות לאיזה נופש כשר שינפלד יקחו אותם בחופשתם הבאה.

מתכננים חופשות כשרות ומקפידים על ההנחיות

הציבור צמא כבר לחופש, וכולם חולמים על כמה ימי התאווררות בחו"ל, כשאמנם את הקיץ פספסנו אבל חגי תשרי עוד לפנינו. לאחר סגר ארוך ובעיצומו של גל שני, נכון להיום עדיין אין תאריך וודאי או אופק ממשי לפתיחת ענף התיירות. ברור לכולם שהקורונה תישאר איתנו גם בשנה הקרובה, ושינפלד תיירות מנצלים את ההפוגה בענף כדי לתכנן קדימה איך בונים חופשה כשרה ברמה גבוהה, במסגרת שגרת הקורונה החדשה. בינתיים מתחילים לחתום הסכמים בין מדינות בעלות תחלואה נמוכה לטובת פתיחת התיירות. יעדים אפשריים שנמצאים בראש הרשימה הם איי יוון, כרתים, קפריסין, אתונה, לרנקה ועוד מקומות בים התיכון. כמובן שכל המטוסים יעברו חיטוי יסודי לפני כל המראה בהלוך ובחזור, וגם התנאים על הטיסה ישתנו בהתאם להנחיות.

כך ישמרו שינפלד על בטחון ובריאות האורחים

הנושא המרכזי עליו דנים בפגישות במשרדי שינפלד תיירות זה איך יפעלו בתי המלון בעידן הקורונה? את בתי המלון העתידיים הם בוחרים על פי המיקום ורמת השירות, ומעתה גם לפי איכות החיטוי ורמת הניקיון. שיתופי הפעולה של שינפלד עם רשתות ענק בינלאומיות כמו הילטון ושרתון הם יתרון עצום לנוסעים – אלו בתי מלון בעלי מוניטין וצוותים גדולים ומנוסים, שמקפידים על הנחיות משרד הבריאות ועל כללי היגיינה נוקשים. שמקפידים לעמוד בכל התקנות הבריאותיות של משרד הבריאות. בתי המלון יבצעו לאנשי הצוות בדיקות חום וגם בדיקות לגילוי קורונה בעת הצורך. נופש כשר בחו"ל בעתיד יכלול ככה"נ נהלים חדשים ככל שיכללו חיטוי וניקוי 24/7 בכל האזורים הציבוריים כמו הלובי, חדרי האוכל והמעלית. יעשו חיטוי של משטחים כמו שולחנות, כיסאות, כיורים ועוד. תתבצע החלפת מצעים חדשים ומגבות פעם ביום ואולי יותר. בפינות יוצבו עמדות אלכוג'ל. שינפלד ימנו אחראי קורונה שיבקש מהאורחים לקצר שהותם במקומות סגורים (למשל בלובי, בספא) ולהעדיף מקומות פתוחים (מרפסות פתוחות, בריכה) ולצמצם התקהלויות תוך שמירת מרחק ועטיית מסיכה כמובן.

תמיד ימשיכו להנות מאוכל כשר וטעים ברמת שף

דבר אחד אנחנו כבר יודעים – לא צריך לשים מסיכה כשאוכלים. ובחופשות של שינפלד תיירות אוכלים, והרבה! על פי התקנות הצפויות לפני שתיכנסו לחדר האוכל קודם כל ימדדו לכם חום ואז תתיישבו בשולחן. בחדר האוכל השולחנות ניצבים במרווחים והאוכל מוגש לסועדים על פי ההנחיות, כשהבופה יבוטל בחלקו או רובו. השפים זוכי הפרסים של שינפלד ימשיכו להכין את התפריט המגוון והטעים, דגים, בשרים, סלטים, מרקים, תוספות, קינוחים, מעדנים – שיוגשו במנות קטנות אישיות ואפילו הלחמים יהיו ארוזים. מובן לחלוטין שחלק מהאורחים ירגישו בטוחים יותר בחדרם מאשר באכילה משותפת בחדר האוכל, ועל כן צוותי המטבח של שינפלד נערכים לאפשרות של אכילה ברום סרוויס תוך שמירה על הכשרות, האיכות והכמות הבלתי מתפשרים שהפכו לשם דבר בחופשות של שינפלד. בע"ה האורחים יהיו תמיד בריאים ושבעים, כשגם הטרקלין האירי המפורסם של שינפלד המגיש כיבוד ושתייה במהלך היום יעבור התאמה למצב קורונה.

בעקבות הקורונה נפתח הקייטרינג של שינפלד

בינתיים עד שיפתחו השמיים וימצאו חיסון, מסתבר שלקורונה יכולים להיות גם צדדים חיוביים. עובדה, למרות הסגר שהיה בפסח והשאיר את כולנו בבתים עם המשפחה הגרעינית במקום לטוס לחו"ל, שינפלד תיירות עשו הכל כדי שללקוחותיהם יהיה מה לאכול, באווירה הכי חגיגית שאפשר. לראשונה בהיסטוריה השפים של שינפלד בישלו ועמלו על הכנת ארוחות ומנות מפנקות כשרות לפסח שהגיעו ללקוחות הביתה. מרוב האנשים שגם כך היו טרודים בענייני קורונה, נחסך זמן רב של קניות, בישולים, ניקיון סירים ותבניות – לקוחות רבים נכנסו לאתר הזמנות אונליין, בחרו מה הם רוצים לאכול בפסח, שינפלד הפעילו מערך משאיות קירור לכל חלקי הארץ, והרמה והשפע הקולינרי של שינפלד הפכו למוקד שולחן החג בבתים רבים בישראל. השפים של שינפלד מביאים לכם הביתה אוכל שהוא חגיגה של טעמים, מנות כיד המלך שמעוררות חשק לחגוג סביב שולחן החג, עם ריחות, צבעים, מרקמים וטעמים שלא תמצאו בשום קייטרינג אחר. במקרה שהקורונה תישאר אתנו גם בתקופת החגים וחס וחלילה יגיע גל נוסף, יש צפי שהקייטרינג הכשר של שינפלד ישוב לפעול וישלח גם לכם אוכל מוכן, כשר וטעים לראש השנה וסוכות, ללא פשרות על איכות ושירות.