צור מרקט

אם אתם מוצאים את עצמכם מבלים שעות רבות בטיפול בגינה, אתם בטח רוצים לקבל תוצאות מהירות והכי חשוב תוצאות שישמרו לכם לאורך זמן.
בכדי שתצליחו להפוך את הגינה שלכם לגינה המושלמות, הבאנו לכם כמה טיפים שיחסכו לכם זמן וגם לא מעט כסף ומעל הכל יהפכו את העבודה בגינה לקלה ופשוטה הרבה יותר.

כלים

 

השקיית הגינה

כל גינה מעוצבת יותר או פחות, מתחילה קודם כל בהשקיה נכונה ומדויקת, כמות קטנה של מים לא תצליח לגרום לצמחייה לשרוד (במיוחד באקלים הישראלי הם) וכמות גדולה של מים יכולה לגרום לא רק לנזק לגינה, אלא למשוך אליה גם מזיקים, כמו יתושים שידוע שנמשכים למקורות מים עומדים.

הפתרון הטוב ביותר להשקיה נכונה של הגינה הוא השקית הגינה באמצעות מחשב השקייה שיעשה עבורכם את העבודה.

היתרונות של מחשב השקייה הם רבים, מעבר לזה שהוא יזכור תמיד להפעיל עבורכם את מערת הממטרות, הוא גם יעבוד בזמנים ובימים קבועים, תקבלו גם עזרה בהשקיה וכמובן חיסכון במים שבאופן ישיר יביא לחיסכון בכסף.

 

בטיחות מעל הכל

עבודות גינה רבות גם אם לא נעשות בצורה מקצועית, עדיין כוללות שימוש בכלי עבודה מוטוריים שהשימוש בהם אם לא נעשה תוך הקפדה מלאה על דגשי הבטיחות עלול להיגמר באסון.

רגע אחד לפני שאם עובדים עם כלים מוטוריים חשוב לוודא שאתם יודעים כיצד יש להשתמש בכל כלי, שאתם מרכיבים את ציוד המיגון הכון שכולל בתוכו, משקפי מגן, אוזניות הגנה וכמובן כיסוי הגנה מפני מסורים.

טיפול הוא גם עיצוב

חשוב מאוד לשים דגשים על עיצוב הגינה, העיצוב הנכון מתחיל בשתילת עציצים, פרחים או אפילו עצים שמתאימים לצרכים שלכם.
לפני ששותלים בודקים את הקרקע, לא רק האם אפשר לשתול את העץ אלא אם השורשים של העץ בעוד מספר שנים יכולים "להרים" את הריצוף במידה וקיים בגינה או לעשות שינוים אחרים.

עיצוב נכון הוא נוחות והתאמת העצים והשתילים בצבעים ואפילו בצורה, הם אלו שקובעים איך תיראה הגינה שלכם.
אם בחרתם להפוך את הגינה למראה מדברי ולשתול כמה קקטוסים, יש לשתול אותם במקום שהוא מעט יותר מרוחק והם לא יפריעו לכם להנות בגינה שלכם.

התאמה לשטח הבית הפנימי לא פחות חשובה, יש ליצור זרימה מלאה ומתאימה בין העיצוב של הבית לבין העיצוב שבגינה, לכן אל תשכחו להתחשב בקווי העיצוב הנמצאים בבית, במיוחד אם יש לכם השתקפות ישירה לגינה משטח הבית.

המאמר באדיבות המומחים של צור מרקט אתר הקניות לציוד גינה וכלי עבודה המוביל בישראל.