מרגישים טוב – עושים טוב: מותג Ener Good - חטיפי אנרגייה טבעיים וטבעונים המיוצרים בישראל - יעביר 10% מכל רכישה של מוצריו באתר, לטובת מעשים טובים. בשלב ראשון, תועבר התרומה למשפחות האומנים שנפגעו ממשבר הקורונה.

כלים
ener good סדרת (צילום:תום חוליגנוב)
ener good סדרת (צילום:תום חוליגנוב)

לפי הפסיכולוגיה החיובית* עשייה בעלת תחושת משמעות תורמת לתחושת סיפוק ואושר ובמלים אחרות, התנדבות או תרומה וסיוע למישהו אחר, לא רק שתשמח את מי שביקשנו לסייע לו – אלא שהיא גם תתרום לנו עצמנו להרגשה טובה. בינינו, הרווח לתורם הוא אפילו משולש: שכן הוא גם תורם לאחר, גם תורם לעצמו הרגשה טובה (ולתחושת האושר האישי שלו) וגם תורם לגופו חומרים איכותיים מהטבע. (*פסיכולוגיה חיובית היא ענף בפסיכולוגיה העוסק בחקר האושר והשגשוג האנושיים, תוך ניסיון לטפח תכונות חיוביות ולתרום בכך ליצירת חיים מספקים יותר. עפ"י מחקרים שונים - חוויות חיוביות, עשייה בעלת משמעות ועוד - תורמות לתחושות נעימות).

תחת המותג Ener Good, מבית "טבע ירוק", ארבעה מארזים משפחתיים של 12 מרובעי אנרגייה, וארבעה מארזים של 30 חטיפי אנרגייה אישיים – כולם בטעמים נהדרים, המבוססים על פירות מיובשים. כל מארז משפחתי מוצע במשקל 300 גרם. מארזי החטיפים האישיים מוצעים במשקל 1,200 גרם (למעט מארז אחד – שמשקלו 750 גרם).

כל מוצרי המותג טבעיים וטבעוניים, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן, והם כולם מיוצרים בישראל. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ.

מרובעי האנרגייה במארז המשפחתי מוצעים ב- 4 טעמים: שילוב של תמרים, אבקת חרובים, קוקוס וקקאו; דובדבן אמרנה, תמרים, חמוציות, קוקוס וקקאו ; קוקוס, דובדבן אמרנה וחמוציות ; משמש, קוקוס, חמוציות ואוכמניות.

חטיפי האנרגייה האישיים מוצעים ב- 4 טעמים: תפוח עץ, חמוציות, זנגוויל וכורכום (40 גרם לחטיף) ; קינואה ופירות יער (25 גרם לחטיף) ; דובדבן אמרנה (40 גרם לחטיף) ; משמש (40 גרם לחטיף).

התרומה מתבצעת ברכישה דרך האתר בלבד www.green-nature.co.il.