כאשר עוברים מדירה אחת לדירה אחרת, הבעיה המשמעותית ביותר היא האריזה של כל הציוד, הריהוט, הכלים וכל התכולה של הבית בצורה הטובה והנוחה ביותר. זאת, במטרה להעביר את כל התכולה תוך מינימום פגיעה, ותוך אפשרות לפזר ולסדר את התכולה במקום החדש ביעילות וללא בעיות.

כלים

 

פירוק ארונות והרכבה שלהם מחדש הוא אחד הדברים היותר חשובים, ושחייבים להתבצע בצורה המקצועית ביותר. למה בעצם לפרק ארון, ולא לנסות להעביר אותו בשלמותו? מה ההיגיון בפירוק והעברה של ארונות, עם כל המאמץ הכרוך בו, במקום פשוט לקנות ארונות חדשים? איך כדאי לבצע פירוק ארונות בצורה מסודרת ומדויקת? איזה בעל מקצוע יכול לבצע אפ הפירוק על הצד הטוב ביותר? בשורות הבאות נביא טיפים לפירוק ארון בצורה נכונה.

מה בין פירוק ארון להעברת ארון בשלמותו

לכאורה, הפיתוי להעביר את הארון בשלמותו הוא גדול. לרוב, אחרי שהארון מתרוקן מתוכן, המשקל שלו הוא קל יחסית. בדיוק כמו שמעבירים מקרר, מיטה או מכונת כביסה – כך אפשר להעביר את הארון. זאת, במיוחד אם ההורדה וההעלאה של הריהוט מתבצעת באמצעות מנוף הידראולי. ואולם לרוב, הארונות גדולים מדיי, ותופסים מקום רב במשאית. כתוצאה מכך, או שממלאים אותו בציוד וכלים, או שנוצרת בעיה להכניס למשאית את כל הרהיטים. זאת, ועדיין לע עסקנו בעובדה שהטלטלות של הדרך פוגעות ביציבות של הארון ועלולות להזיק לו, אם הוא לא מפורק. פירוק ארון הוא, למעשה, הפתרון האולטימטיבי והנוח ביותר.

פירוק ארון – כך עושים זאת נכון

מי שראה איך ארון חדש מגיע, יכול לדמיין למה בעצם כדאי לשאוף כאשר מבצעים פירוק ארון. בראש וראשונה, חייבים לפרק את הארון בזהירות, כדי לא לפגוע בחיבורים שבין החלקים שלו. לרוב מדובר בחיבורים עדינים למדיי, שעלולים להישבר בקלות. לכן חשוב ואפילו מומלץ להניח בזהירות כל חלק בארון, כאשר הוא ארוז ועטוף היטב, בעטיפת בד, בניילון או לכל הפחות בניירות דבק השומרים על המקומות הרגישים – חיבורים שונים וכן צירים. בנוסף, אם בעת פירוק הארון מפרקים מסמרים, ברגים, ניטים או כפיסים מעץ, חשוב מאד לארוז אותם היטב בשקית ולשים את השקית במקום בטוח, ואם אפשר קרוב ככל האפשר לארון. זאת. במטרה שלא לאבד את החלקים האלה.

למה לפרק ארון ולא לקנות חדש

אף שלכאורה מדובר בטיעון הגיוני, הרי שבסיכומו של עניין מדובר בעובדה שארונות הם רהיטים ששווים הרבה כסף. כאשר עוברים לבית חדש, ההוצאות הן ממילא גבוהות מאד. רק ההעברה עצמה יכולה לעלות אלפי שקלים. זאת, בלי קשר לרהיטים שנפגעו או לציוד אחר שאבד או ניזוק. לפיכך, זאת תהיה שטות להוסיף הוצאה של אלפי שקלים רק כדי להימנע מהצורך בפירוק הארונות. מה גם, שאם פירוק ארונות מתבצע בצורה מקצועית, ומצד שני גם ההרכבה שלו, הרי שהחיסכון יהיה גדול מההוצאה. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לבצע פירוק ארונות והרכבה שלהם מחדש בבית או בעסק החדש במהירות וביעילות? אם התשובה לשאלות הללו היא חיובית, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של ולדי ארונות יחזרו אליכם בהקדם. הם יבצעו את הפירוק וההרכבה של הארונות על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונכם המלאה.