כיצד אריזה איכותית תגרום ללקוח לבחור מוצר מהמדף?

כל יצרן או משווק היה רוצה שכמה יותר לקוחות יבחרו דווקא את המוצר שלו בעת הקניות שלהם. על מנת שהדבר אכן יקרה, יש לקחת בחשבון כי הלקוח הפוטנציאלי בוחן מספר פרמטרים בבואו לבחור מוצר מהמדף, כשאחד מהיותר חשובים שבהם הוא האריזה של המוצר. מה כל כך מיוחד באריזה וכיצד תשפרו את הסיכוי כי הלקוח יבחר דווקא במוצר שלכם? מייד תבינו.

כלים

 

אריזה שלמה שאינה פגומה

הדבר החשוב ביותר באריזה של מוצר הוא השלמות שלה. על האריזה להיות בעלת מראה נהדר, ללא קימוטים, קרעים או חורים למיניהם. זהו הדבר הראשון שהלקוחות שמים לב אליו ויש לקחת בחשבון שמלבד המראה הלא מזמין, פגם באריזה עשוי להסתכם בסופו של דבר גם בזליגה של המוצר או להעיד על מוצר לקוי. על מנת למנוע את המצב הזה רצוי כי לא תחסכו על תהליכי הייצור שלכם אלא תרכשו מכונות אריזה אוטומטיות. מכונות אלו אמורות לבצע את האריזה ללא מגע יד אדם, להכניס את הכמות הרצויה ולסגור אותה באופן חזק.

כאשר בכל זאת מוצר כלשהו נארז בצורה שאינה מיטבית ומתגלה פתח או חור באריזה, המארז לא נסגר עד הסוף או שהאריזה מלוכלכת, מכונות מתקדמות מסוגלות להוציא אותו מקו הייצור וזאת באמצעות מצלמה מיוחדת שמזהה את הבעיה בזמן אמת ומפרידה את המוצר מסך כל הסחורה שמיועדת לשיווק.

מוצר מהמדף צריך לכלול גם מידע מועיל

אך לא רק הנראות של האריזה תגרום ללקוח מסויים לבחור דווקא את המוצר שלכם, אלא גם למידע שעל גביה תפקיד חשוב בנושא. צרכנים רבים מודעים בימינו לכל נושא הערכים התזונתיים ובודקים זאת היטב לפני בחירה של מוצר מהמדף. כל המידע חייב להופיע על האריזה בצורה ברורה וכך גם לגבי תאריך התפוגה של המוצר. כיום ניתן להטמיע את המידע הזה בקלות באמצעות המכונות השונות. מכונת אריזה מתקדמת תאפשר לכם למעשה ליישם על האריזה כל מידע שתרצו ושלדעתכם יגביר את הסיכויים כי הצרכן יבחר דווקא את המוצר שלכם מהמדף. למשל, מידע על בית העסק, תהליכי הייצור השונים ועוד.

אריזות עם ערך מוסף

בימינו ניתן למצוא לכל מוצר אינספור אפשרויות רכישה. על מנת להבדיל את עצמכם מבין האחרים רצוי כי האריזה של המוצר שלכם תספק גם ערך מוסף כלשהו לצרכן מלבד לשימוש במוצר עצמו. מספר האפשרויות לכך גדול וכולל אריזות לשימוש חוזר, אריזות עם אפשרות לסגירה קלה לאחר הפתיחה, אריזות שבהן ניתן להשתמש לאחר מכן לצרכי אחסון של חומרים אחרים, אריזות שיכולות לשמש גם בתור שקיות נשיאה ועוד. כמובן שעל האריזות להיות איכותיות דיו על מנת אכן לאפשר את השימוש המוצהר, מה שמכונות אריזה איכותיות בהחלט יכולות לספק.

באדיבות חברת נובופק – חברה למכונות אריזה ושקילה.