אתם נהנים לצאת אל הגינה הגדולה שלכם. יש לכם הכול: צמחייה עשירה, מפל מים ופינת ישיבה מעוצבת. רק דבר אחד חסר: אבני דריכה לגינה להשלמת כל התמונה. האבנים האלה נוחות למדרך, כך שאפשר ליצור שביל שלם משער הגינה אל פתח הבית. הן גם תורמות לגינה ומעניקות לה מראה מרענן כמו באגדות, כך שאין זה פלא שכל מי שמבקר אצלכם מרגיש כמו דורותי ושביל האבנים הצהובות.

כלים

 

אתם בוחרים את אבני המדרך שלכם

אבני דריכה לגינה מגיעות בשלל צבעים ועיצובים. אלה כמה מבין האבנים הבולטות שכדאי לכם להכיר מקרוב:

בזלת אמורפית לחיפוי – מטיולים שנתיים ברמת הגולן בילדותנו דיברו איתנו רבות על הבזלת, האבן שמקורה בהרי הגעש. כעת יש לכם הזדמנות להביא את אבני הבזלת אל הגינה הביתית. המראה האפרפר של הבזלת מעניק לגינה מראה עדין ומסתורי. אבן שלג – אם אתם מעוניינים להוסיף קצת יותר לובן לגינה שלכם, שתכפה על כך שהשלג בישראל לא ממש יורד, אבן שלג היא הפתרון הטוב ביותר. בזכון האבן הלבנבנה-אפרפרה, הגינה תקבל מראה קסום.פורפידו סנדסטון צהובה – אבני מדרך מיוחדות אלה בצבע חום-דבש מעניק לגינה את הצבעוניות הראויה לה. כך שאם אתם מעוניינים להדגיש קצת יותר את האבנים בגינה שלכם, אבני מדרך לגינה מסוג זה הן התשובה.צפחה טורקיז פראית – אבני מדרך מסוג זה מתאימות במיוחד לשילוב עם מדשאה רחבת ידיים. הן מתמזגות להפליא עם הדשא ויוצרות שביל טבעי ופראי, בשונה בשבילים מסודרים וסלולים של אבנים אחרות.מדרך ירושלמית ורודה – אבני מדרך לגינה אלה מתאימות לכל מי שרוצה לשלב בעיצוב שלו את האבן הירושלמית המפורסמת. האבן הבירה בצבע ורדרד עדין יוצרת הרמוניה שלמה עם הגינה שלכם.

לסיכום, ראינו רק כמה מבין אבני הדריכה המרכזיות. ישנן עוד אבנים רבות שיכולות לעטר את הגינה שלכם, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים היטב בתחום זה. כמו כן, מומלץ לבחון סוגים שונים של אבני מדרך כדי לקבוע מה מתאים לכם יותר מכל – בין אם מדובר בבית פרטי, קליניקה, ביתני משרדים, מסעדה או גן אירועים.