ניקוי מזרונים באופן עצמאי זוהי יכולה להיות משימה לא קלה, אך אם החלטתם שאתם מבצעים אותה – חשוב מאוד שתדעו איך לבצע את הניקוי על הצד הטוב ביותר. המזרן הוא המקום שעליו אנו ישנים בלילה, ולכן השאיפה שלכם היא שהמזרן יהיה הכי נקי. מזרן מלוכלך עשוי לפגוע בשינה, ואם אתם לא תשנו כמו שצריך בלילה זה עשוי לשבש את כל שגרת החיים הנורמטיבית שלכם.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

השתמשו בסודה לשתייה לניקוי כתמים

אחת מהשיטות היעילות ביותר שיכולות לסייע לכם לבצע ניקוי מזרונים באופן עצמאי היא שימוש נכון בסודה לשתייה. מדובר על מצרך משמעותי מאוד, שעשוי לסייע לכם להתמודד עם לא מעט כתמים מכל הסוגים ומכל המינים. לאחר שאתם שמים סודה לשתייה על הכתם, מוטב לחכות 20-30 דקות כך שהסודה לשתייה תבצע את ההשפעה שלה. לאחר מכן אתם צריכים לנקות את הסודה לשתייה, תנקו את האזור עם חומץ ואבקת כביסה.

ניתן להשתמש בחומרים ייעודיים לניקוי מזרנים

אם אתם פחות בעניין של פתרונות מבית סבתא, אתם תמיד תוכלו ללכת לאחד מהסופרים או לאחת מהחנויות הנמצאות בקרבתם – שם תוכל ולרכוש חומרים מיוחדים לניקוי מזרונים. ניקוי מזרונים באופן עצמאי יהיה אפקטיבי אם תבחרו את החומר הנכון, כאשר בחירת חומר לא נכון עשויה לעשות לא מעט בלגן. מוטב שאת החומר תבחרו בהתאם לסוג המזרן שיש ברשותכם, כך תוכלו לדעת שיש התאמה מושלמת – והניקוי כולו צפוי להסתיים בהצלחה. אחרי שתנקו את המזרן, אתם תוכלו לראות את כל הכתמים נעלמים.

רוצים למנוע את הכתם הבא? תרכשו מגן מזרן

אחרי שהבנתם כי ניקוי מזרונים באופן עצמאי זה לא דבר פשוט, אתם בוודאי רוצים למנוע את הכתם הבא. הפתרון הטוב ביותר שנוכל להציע לכם הוא להשתמש במגן מזרן. המגן מזרן כשמו כן הוא מגן על המזרן מפני כתמים ומפני כל דבר אחר שעלול להרוס אותו. מדובר על הוצאה של כמה עשרות או מאות שקלים למגן מזרן איכותי, אך זה ללא ספק יהיה שווה את המאמץ שלכם.