צינורות מרזבים משמשים תפקיד מהותי בניקוז הנוזלים מהגג, מהמרפסת וממקומות נוספים במבנה. ברגע שהצינור סתום, לא הרבה לאחר מכן תבוא גם ההצפה הצפויה. וכשיש הצפות בגג, במרפסת או במרתף, צרות אחרות בפתח גם הן. נסביר, כיצד נימנע מהצפות בבית?

כלים

 

בניגוד לגשמי הברכה שאנו מייחלים להם בכל שנה בדצמבר, הצפות בבית הן ממש לא מבורכות. אף אחד לא רוצה להתחיל או לסיים את היום עם הצפה בבית, במיוחד אם מדובר בהצפות אשר נגרמות כתוצאה מסתימה במרזבים. המרזבים אמורים לנקז את המים אשר מצטברים בשלל מקומות בבית, מה שמחייב תקינות מלאה של המרזב. ואם אתם צריכים שירות של צילום מרזב במבנה, ייתכן שאתם צריכים גם שירות של פתיחת מרזב סתום.

צילום מרזב במבנה – לשם מה צריך אותו ובמה יסייע לכם?

צילום מרזב מאפשר לכם לבדוק היכן קיימת סתימה כזו או אחרת במרזב. בכל מקרה שבו צריך לנקז ולפתוח סתימות במרזבים, יהיה חשוב לדעת באיזה חלק של המרזב קיימת הסתימה. בעוד שבמקרים מסוימים הסתימה תהיה קיימת בחלקו העליון של המרזב, בחלק מהמקרים הסתימה תתרחש בחלקו התחתון.

בכדי להיות בטוחים, יהיה ניתן להשתמש בציוד כמו מצלמות לצילום מרזבים. מצלמה לצילום מרזבים ניתנת לשימוש גם במקרים שבהם המרזבים סתומים לחלוטין. במקרים אלו יהיה בדרך כלל צורך להחדיר את כלי העבודה אל תוך המרזב בכדי לבצע פתיחת סתימות. בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לפתוח מרזב סתום, חשוב לזכור גם כי המרזב מחובר בכל מיני נקודות חיבור שונות.

פירוק מרזב בצורה נכונה – האם ניתן לפתוח סתימה גם בלי פירוקו?

בכדי לבצע פירוק מרזב בצורה נכונה, יהיה צורך להכיר את סוג המרזב ואת האופן שבו המרזב בנוי. בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לפרק את המרזב הקיים, חשוב לזכור שגם ניתן לנקות ולפתוח סתימות במרזבים מבלי שיהיה את הצורך לפרקם.

בעזרת כלי העובדה הנכונים, יהיה ניתן לפרק את המרזבים בצורה שלא תסב להם נזקים. זכרו, המרזב מחובר בנקודות חיבור שונות לאלמנטים שונים, כמו כן למבנה עצמו. כשמפרקים מרזב בצורה נכונה, אין סיבה שייגרמו נזקים לאותם אלמנטים המחוברים למרזב בנקודות החיבור שלו.

המלצת תיקון מרזבים לצרכן החכם

בין אם אתם מחפשים אחר השירות של תיקון מרזבים או התקנת מרזבים, יהיה חכם קודם כל לערוך השוואת מחירים. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין אנשי המקצוע השונים, שלרוב יספקו לכם הן את השירות של תיקון מרזב והן את השירות של התקנת מרזב.