"מזל טוב, יש לכם בן" וזה הזמן למקד את האנרגיה המשותפת שלכם ולבחור את השם הנכון עבורו...כיצד עושים זאת? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא טיפים מעשיים לבחירת שמות לבנים.

כלים

 

בחירת שמות לבנים, בדומה להליך בחירת שם לבנות, היא משימה מאתגרת בפני כל הורה, כאשר השם הנבחר עתיד ללוות את הילד לאורך כל חייו. כפועל יוצא מכך, משימת בחירת השם לילדיכם היא משימה אליה חשוב להגיע מוכנים שברשותכם מספר חלופות לבחירת השם. במקרים ואין לכם רעיונות לבחירת השם או במקרים בהם אתם מעוניינים להיחשף לשמות היכולים להתאים לבנים, אנו ממליצים לכם לעיין במאגר השמות הגדול הממתין לכם באתר BABY NAMES ולהיחשף למאות שמות היכולים להתאים לבנים.

רעיונות לבחירת שמות לבנים

בחירת שם לבן יכולה להיעשות בהתאם למספר רעיונות שונים, חלקם מקוריים וחלקם פחות, כאשר כל רעיון לשם חייב למצוא חן בעיניכם במאת האחוזים. בין הרעיונות השונים לבחירת שמות לבנים תוכלו למצוא:

בחירת שם טרנדי לבנים - שמות טרנדיים הם אומנם שמות אופנתיים ובדומה לכל אופנה גם היא עתידה להתחלף בשלב כזה או אחר. יחד עם זאת, ברשימת השמות הטרנדיים לבנים מהשנים האחרונות, תוכלו למצוא מספר שמות שככל הנראה עתידים ללוות דורות רבים של ילדים, וביניהם שמות כגון: שון, בן, טום ו-יהל. בחירת שם תנ"כי לבנים - שמות תנ"כיים נפוצים אומנם בקרב משפחות מהמגזר הדתי - חרדי, אך בשנים האחרונות קיימת מגמה לבחירת שמות תנ"כיים גם בקרב משפחות חילוניות או מסורתיות. ברשימת שמות הפופולאריים ביותר לבנים מהתנ"ך מהשנים האחרונות תוכלו למצוא שמות כגון: דוד, יוסף, יהונתן, נמרוד, רפאל ועוד. בחירת שם רב לשוני לבנים - שמות רב לשוניים הם שמות הנשמעים נהדר גם בשפה העברית וגם באנגלית. שמות אלו נפוצים בשנים האחרונות לנוכח העבודה שיותר ויותר הורים מעוניינים להעניק לילדיהם שמות היכולים להיות מאיותים בצורה נוחה וקלה בכל שפה ולנוכח העובדה שהעולם הפך ל-"כפר גלובאלי". ברשימת השמות הרב לשוניים לבנים תוכלו למצוא שמות כגון: גל, טאיי, אור, מייק ועוד. בחירת שם יוניסקס לבנים - שמות יוניסקס הם שמות היכולים להתאים גם לבנות וגם לבנות כאחד והם נחשבים כבר שנים רבות לאחד מסוגי השמות האהובים ביותר על זוגות הורים רבים. ברשימת שמות היוניסקס לבנים תוכלו למצוא שמות כגון: נטע, שיר, עמית ועוד.בחירת שם המורכב מאותיות השמות של ההורים - שמות אלו הם ללא ספק שמות מעניינים לבנים, כאשר כל שם הוא בעל משמעות נוספת להורים. בחירת שם עם משמעות - שמות לבנים עם משמעות הם למעשה שמות שהם נגזרת של אירועים חשובים ומקומות בעלי משמעות בחייהם של זוג ההורים.

לסיכום, קיימים אינספור רעיונות לבחירת שמות לבנים, וכל שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף כמה שיותר רעיונות ולבחור בסופו של דבר ברעיון הקרוב ביותר לליבכם ועל פיו לבחור את השם שהכי מוצא חן בעיניכם.

לבחירת שם לבן לחצו כאן