הדלתות המוכרות ביותר שאנחנו מוצאים היום ברוב רובם של הבתים בישראל אלו הן דלתות הרב בריח. מדובר באופציה המקובלת ביותר בגלל היעילות של הדלתות הללו, החוזק שלהן ורמת הביטחון הגבוהה שהן מעניקות לדיירים.

כלים

 

דלת הפלדלת הינה עשויה פלדה ויש בה מספר בריחים. התכונות הללו יוצרות מוצר מושלם שכמעט ואין מי שמוכן לוותר עליו.

אך חשוב לזכור את העובדה כי דלת כזו עלולה להפוך למוקש מרוב החוזק והיעילות שלה כמו במקרים של שרפות בהם יש להימלט מהבית אך הדלת החזקה ננעלת היטב עד שאין כל יכולת לפרוץ אותה. דלתות מסוגים אחרים לעומת זאת, נשברות או יוצאות מציריהן באמצעות דחיפה בלבד.

 

דלתות הפלדלת של היום מעניקות תחושה טובה של בטיחות וגם של ביטחון ליושבי הבית כאשר הם רגועים כי בעת שהותם בתוך הבית הם נהנים מהגנה מלאה. אין סיכוי שאי מי יצליח לפרוץ את הדלת בשעה שהיא נעולה ואין סיכוי שיקרה משהו שיהרוס את האיכות ואת הבטיחות של הדלת.

בעבר היו רוב הדלתות עשויות מעץ. עץ מטבע הדברים הוא חומר עדין הרבה יותר ביחס לפלדה. כך שהוא בהחלט פחות עמיד. דלת עשויה עץ יכולה להיסדק או להישבר בעקבות מכה חזקה, הדלת אינה מוגנת מפני אש ואם ישנה שריפה, דלת העץ פשוט תיאכל. מעבר לכך מדובר בדלת שלא ממש אוטמת מפני הרחוב. הדלת היא דקה והיא לא חסומה באופן הרמטי.

מה שיוצר בעיה בשמירה על צנעת הפרט. אנשים לא מרגישים שמורים ואינטימיים כאשר הדלת לא באמת חוצצת ביניהם לבין העולם שבחוץ.

דלתות פלדלת רב בריח במסגריית אלבר

אז מי יהיה זה שאליו תפנו לצורך רכישת דלת כזו ומי יתקין לכם את הדלת לאחר הרכישה?

אז למעשה יש היום יצרנים רבים אשר מציעים את השירות של ייצור דלתות הפלדלת רב בריח. אך לא כל מי שמציע את השירות אכן מסוגל לתת את המענה המקצועי באמת.

על מנת שהדלת אכן תהיה טובה ואיכותית, חובה לוודא כי אכן מדובר באנשי מקצוע מומחים שמייצרים דלתות איכות.

מעבר לכך, יש לתת את הדעת על אופן ההתקנה של הדלתות הללו. מדובר בנתון חשוב מאוד, לא פחות מההקפדה על ייצור הדלת. כי דלת שהיא לא מותקנת בצורה המקצועית הנכונה היא דלת שלא תיתן את המענה והייצור האיכותי שלה לא יוכל להעניק את ההגנה הרצויה על הבית.

אנחנו כאן על מנת להציע לכם את השירות הכי מקצועי ואת הדלתות הטובות והאיכותיות ביותר. מדובר במוצר שיעניק לכם ראש שקט ותחושה מלאה של ביטחון כאשר תדעו כי דלת הבית שומרת עליכם הן מפני פגיעות שונות או סיכונים האורבים לכם בחוץ והן מפני רעשי הרחוב. כך גם תיהנו מתחושה של פרטיות ושל שלוות הנפש.