חברות שמתמחות בפתרונות מחשוב לעסקים, מציעות היום שפע פתרונות it מתקדמים שמחוללים מהפכת מחשוב כמעט בכל בית עסק, ומאפשרים לעסקים להתמודד עם התחרות בענף שלהם, באמצעות מגוון תוכניות מחשוב בהתאמה אישית שבנויות על צרכי המחשוב הנוכחיים של הארגון, עם חשיבה לטווח הארוך.

 

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

מבחינת בעלי עסקים רבים, הבחירה להעביר את הארגון לעבודה עם טכנולוגיות חדשות פירושה עמידה בצומת דרכים, כי השיקול הראשון בבחירת השירותים המתאימים צריך להיות מבוסס על צרכי העובדים והלקוחות.

הקדמה הטכנולוגית מובילה עסקים לצמיחה

מניהול כלכלי, דרך תוכנות ניהול כוח אדם ועד לקשרי לקוחות, פתרונות it מציגים שפע יתרונות שמובילים את בית העסק לצמיחה ושגשוג. האתגר הוא לבחור בפתרון הנכון, אשר יתאים לצרכים הנוכחיים ולצמיחה העסקית הצפויה. עם כל כך הרבה מוצרי טכנולוגיה בענף, הבחירה בפתרון הנכון מצריכה לעתים קרובות קצת מחקר.

כדי להפיק את המרב מההשקעה בפתרונות תוכנה או בטכנולוגיות חדשות, בעלי עסקים צריכים לקחת בחשבון את חמשת השיקולים הבאים:

1. חוויית משתמש עשירה

בעלי עסקים מחפשים פתרונות it שמאפשרים להם לתפקד ביעילות, מכל מקום ובכל זמן, באופן שמתאים להם, ללא הפרעות בתהליכים.

בכל הנוגע לטכנולוגיה, השיטה הטובה ביותר להשגת מטרות אלו היא על ידי יישום פלטפורמת SaaS (Software-as-a-Service), שמציעה ממשק משתמש אינטואיטיבי במגוון מכשירים שמבוססים על עקביות, פשטות ואינטליגנציה. מטרת הפלטפורמה היא להגביר את יעילות התפקוד ולייעל את המשימות שעומדות על הפרק.

2. יכולות מתפתחות

במקומות עבודה שמתפתחים באופן קבוע, חשוב שתהיה טכנולוגיה שיכולה להתפתח במהירות בקצב של הארגון. פתרונות it שכוללים פלטפורמות מבוססות ענן מאפשרים הרחבה על מנת לספק את הדרישות הגוברות של הלקוחות.

ככל שחברה גדלה וצריכה להוסיף שירותים נוספים מחברת IT, ניתן לשלב את התכונות והפונקציונליות החדשות בקלות ובאופן חלק ללא הפרעה לתפקוד העסק. עם פלטפורמות מבוססות ענן, מומחי IT מנהלים עדכוני מערכת שוטפים ומוודאים שהפלטפורמה מתנהלת היטב.

בגישה זו, בעלי עסקים יכולים להתמקד ביעדים העסקיים שלא הארגון, ולא במערכות המחשוב וההפעלה.

. נגישות קלה מגבירה את התפקוד

היתרון המשמעותי של פתרונות it מתקדמים לעסקים הוא שניתן להרכיב מערך מחשוב מותאם אישית לצרכי הארגון. כחלק ממערך הפתרונות המקיף, בעלי עסקים וצוותים מקבלים גישה מאובטחת למערכות המחשוב של העסק, מהמכשירים שלהם, בכל מקום ובכל עת.

וזה לא הכול. פתרונות ניידים מאפשרים לבעלי עסקים לנהל את הארגונים שלהם תך כדי תנועה, ואילו מחשבים נייחים ניתנים להגדרה לתמיכה ביצירת פעולות וזרמי עבודה נוחים לשימוש, לשיפור התפקוד.

התפקוד.

4. אבטחת מידע

כשזה מגיע לנתונים הכספיים של חברות, למידע האישי של העובדים או למידע קנייני אחר, אבטחת מידע ניצבת בראש סדר העדיפויות של בעלי עסקים. פתרונות it כוללים אפשרויות מתקדמות ונרחבות של הגנה על המידע העסקי של חברות, כפי שלא ניתן להשיג מפתרונות מסורתיים.

חברות IT נוקטות בצעדי אבטחת מידע מתקדמים על מנת להגן על נתוני לקוחותיהם, ויש להם גישה למרכזי נתונים באמצעות הפעלת הטכנולוגיות העדכניות שלרוב בעלי העסקים אין גישה אליהם.

5. שירות לקוחות מעולה

פתרונות it במיקור חוץ לחברה שמתמחה בפתרונות מחשוב ואבטחת מידע יכולים להוביל להצלחת ארגונים או להכשיל אותם. לכן בבחירת החברה המתאימה חשוב לשאול את כל השאלות כדי לוודא שהשירותים מתאימים לצרכי הארגון.

גם במהלך תקופת הטמעת טכנולוגיות והשימוש היומיומי במערכות, מומלץ לחקור את מודלי השירות המוצעים על ידי חברות IT על מנת להבטיח שהתמיכה ושירות הלקוחות המוצע יהיה זמין מסביב לשעון.

חשוב לוודא גם ששירותי המחשוב המוצעים על ידי המומחים בתחום אכן תואמים את הצרכים העסקיים הנוכחיים והעתידיים של הארגון.