פינוי דירה מחפצים היא תהליך שדורש לא מעט תכנון וזמן. על פניו, יכול כל אחד לחשוב שמדובר בתהליך סטנדרטי ופשוט. לוקחים את הפריטים השונים ומפנים אותם אל הרחוב או לכל מקום אחר. אך זה לא מדויק, לא כך עושים זאת, אם רוצים שהתהליך יתבצע בצורה מסודרת ומאורגנת.

כלים

 

חשוב לבצע את התהליך של פינוי דירה בצורה מסודרת, בין אם זה בשביל שלא נפנה פריטים שיש לנו צורך בהם, ובין אם בשביל שכל הפריטים אשר אנחנו רוצים לפנות, יעברו בצורה נכונה לגורם שידע איך להשתמש בהם.

פינוי דירה מתבצע מסיבות שונות. למשל, הוא מתבצע כאשר מקבלים דירת ירושה ויש צורך לפנות את החפצים על מנת להשתמש בדירה, וכן התהליך מתבצע כאשר רוצים לפנות חפצים ישנים מסיבה כזו או אחרת. בין אם מדובר בריהוט, מכשירים או כל חפץ אחר.

בחלק הבא של המאמר, אנחנו נציע 3 טיפים שיכולים לעזור בתהליך פינוי דירה. לפני כן רק נדגיש, היום אפשר למצוא הרבה מאוד תוכן באינטרנט על הנושא, המלצות ועצות. לפני שמחליטים כיצד לנהוג, יש מה נכון לבצע באופן אישי, על מנת שהתהליך יתבצע לא רק בצורה מסודרת ומאורגנת, אלא גם יחסוך זמן וכן עלויות. אם עובדים נכון, אז אפשר בהחלט לסיים אותו תוך זמן קצר ובלי להשקיע בו משאבים גדולים.

טיפים שכל מי שמפנה דירה חייב להכיר

טיפ ראשון – מה רוצים לפנות?

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא, להחליט מראש מה רוצים לפנות, איך רוצים לעשות את זה. חשוב לקבוע מראש מה הם החפצים אותם רוצים להשאיר ואיך רוצים לפנות את הדירה מהחפצים בהם לא מעוניינים. ברגע שמגיעים להחלטות ויוצרים סדר בעניין, אז קל יותר להתקדם בנושא.

טיפ שני – עם מי רוצים לבצע את התהליך?

הטיפ השני הוא להחליט עם מי עובדים על תהליך הפינוי. בעיקרון, יש כמה אופציות. אפשר לעשות את זה באופן עצמאי, אך זה ידרוש הרבה זמן, משאבים ולא בהכרח יצליח. ניתן גם להציע את החפצים השונים למכירה פומבית או לתרומה. שוב, זה ידרוש זמן ומשאבים, מה עוד שזה גם לא בהכרח יצליח, שכן לא בטוח שכל פריט אכן יימכר.

האופציה הטובה ביותר היא לפנות אל חברה שמתמחה בנושא, חברה שמתעסקת בפינוי דירות ויודעת איך לבצע את התהליך בצורה מסודרת ונכונה. במקרה ובוחרים באופציה זו, צריך לבחון איך מתבצע התשלום, האם יש לשלם על התהליך או שהחברה קונה את החפצים בתמורה לפינוי שלהם.

טיפ שלישי – לארגן את המקום לפינוי

הטיפ השלישי מתייחס לכל ההיבט הלוגיסטי. יש לארגן את המקום בשביל שיהיה ניתן לבצע את הפינוי כמו שצריך, בין אם זה עבור המשאית שאמורה לאכלס את החפצים ובין אם זה עבור הצוות המפנה שאמור לקחת את הארגזים מהדירה אל המשאית.

חושבים שיש עוד טיפים לפינוי דירה שלא צויינו כאן? אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו בתגובות למטה