בימינו ידוע כמה שיווק ופרסום הינם כלים הכרחיים עבור כל בית עסק או ארגון שרוצים לשרוד כיום בשוק. בשנים האחרונות זיהו חברות וארגונים רבים את מידת ההשפעה שיש לסרטוני תדמית וכמה בכוחם להניע ולהגדיל את מספר הלקוחות, ולכן רבים יבחרו למנף את העסק שלהם באמצעות סרטון תדמיתי. עבור סרט תדמיתי טוב שיצליח להעביר מסרים, רעיונות והצלחה, נדרשת תוכנית מגובשת.

כלים

 

הפקת סרטוני תדמית תאפשר לכל אדם להכיר את המוצר או השירות שהעסק מציע בצורה אופטימלית. כמו כן, סרטון תדמית הוא מעין כרטיס ביקור מפורט יותר, הוא יספר בצורה מורחבת אודות המוצר או הרעיון ויחשוף את כל יתרונותיו.

המטרה העיקרית של סרטי התדמית 

כל חברה או עסק שירצו לחשוף את סרטון התדמית שלהם נכון שיעשו זאת באמצעות תערוכות יזומות וכנסים שאליהם מוזמנים לקוחות ומשקיעים. סרטון יכול להיות כחלק מפרזנטציה של העסק אל מול קהל לקוחות ומשקיעים שמתכנסים יחד על מנת להתרשם מיכולותיו המובחרות של העסק. במקביל, ניתן גם לשלוח היום את הסרטון במייל ללקוחות פוטנציאליים ולשדרג אותו באתר של החברה בצורה מוחשית הרבה יותר. סרטון תדמית הינו סרט קצר שדוחס לתוכו הרבה אינפורמציה רלוונטית בזמן מוגבל, אם כי מדובר בכמה דקות, זאת להבדיל מהפקת סרטון פרסומת שאורכו חצי דקה. אורך הנשימה שלו הוא ארוך מה שמאפשר לתאר לצופה הרבה יותר לעומק את מגוון האפשרויות, היתרונות והייחודיות במידה ויבחרו במוצר או בשירות.

הכל על תהליך הפקת סרטוני תדמית 

כל הפקת סרטוני תדמית לעסק שלכם תדרוש תכנון מוקפד שכולל בתוכו סדר פעולות. לפני הכל יהיה עליכם לבחור את החברה המתאימה שתפיק עבורכם את הסרטון ומומלץ שתהייה חברה מקצועית בעלת ניסיון בתחום זה. להלן כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון בכל הפקת סרטוני תדמית:

תקציב - יש להחליט על תקציב מראש ולהשתדל לא לחרוג ממנו. בזמן בחירת חברת הפקת סרטוני תדמית מומלץ להתרשם מהעבודות שלה ולראות אם היא מתכתבת עם הסגנון שלכם.

לוח זמנים - חשוב לעמוד בלוח זמנים ולכן רצוי שחברת ההפקה תגדיר עבורכם את הזמן שנדרש ממנה להפיק את הסרטון.

תחקיר - כל סרט דורש תחקיר טוב. מטרת התחקיר היא להבין בעצם את מטרת הסרטון ומה אנו רוצים להעביר. חשוב להכיר היטב את קהל היעד של הסרטון ומה הציפיות שלו מהסרטון, שכן, ייעדו המרכזי של הסרטון הוא להניע את אותו קהל לפעולה.

תסריט - כתיבת התסריט מסתמך על כל מה שהתחקיר יספק לו. חשוב שהוא יהיה מרגש, עוצמתי ומרשים וכדאי שבית העסק תקרא מספר פעמים ותחווה דעה.

מוזיקה - מוזיקה בסרטון תדמית חשובה, שכן בכוחה להכניס כל רגש אותו תבקשו להעביר, לשדר סיטואציה, להכתיב קצב, תחושה ויעילות ועוד מנעד שלם של רגשות.

צילום בימוי ועריכה - חשוב מאוד שהבימוי של הסרטון וגם שלב העריכה שלו יהיו סופר מקצועיים ויבוצעו על ידי אנשי מקצוע בלבד, רק כך הסרטון יצליח להעביר את המסר במדויק.

סרטי תדמית טובים הינם כלי הכרחי לקידום עסקי, שיווקי ולהעברת מסרים, חברת גושפנקה מתמחה בהפקת סרטוני תדמית באיכות גבוהה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועם הרבה מעוף ויצירתיות!