אנחנו אוהבות את הנעליים והבגדים שאנחנו קונות, אבל לפעמים עולה בנו התהייה כיצד להתאים בין הנעליים לבגדים. וזה לא תמיד פשוט כפי שזה נראה ממבט ראשון. לפעמים אנחנו לובשות שמלה יפהפייה אבל פשוט לא מצליחות למצוא עבורה את הנעליים המתאימות. כי כל זוג שאנחנו מודדות גורם לשמלה להיראות מגושמת. ואולי בעצם אנחנו צריכות להחליף את השמלה ולא את הנעליים? מכל מקום החלטנו לעשות קצת סדר בדברים.

כלים
FREEPIK
FREEPIK

 

נעליים ובגדים – הילכו שניהם יחדיו? בהחלט

נעליים ובגדים הולכים טוב יחד, צריך רק להבין מהי הדרך הטובה ביותר להתאים בין נעלי נשים לבגדים. קבלו את כל הטיפים:

1. בגדים ונעליים – הכול תלוי באופנה.

כאשר מדובר בבגדים ונעליים, השמים הם הגבול. הכול מדובר בסוג האופנה. הסניקרס, למשל, הולכים טוב עם ג'ינס אבל גם אם סנדלים. כמו כן, בעבר לא היה מקובל לנעול נעליי סניקרס וללבוש שמלה. דבר זה נחשב למגושם ובלתי אופנתי. אבל היום האופנה הרבה יותר פתוחה, ואם את ממש לא מוכנה לוותר על השילוב הזה, נהדר! כי זה הסגנון הפרטי שלך.

2. הנעליים הן שקובעות.

אף על פי שרבות חושבות שהבגדים קובעים את הלוק הכללי, יש לנו חידוש בשבילכן: דווקא הנעליים הן שעושות זאת. לדוגמה, אם בחרתן לנעול נעלי עקב, קבעתן שהיום אתן לובשות אלגנט. כמובן, ישנן נעליים ניטטרליות יותר כמו סנדלים או אפילו מגפיים לנשים. לנעליים מסוג זה יתאים הכול, בין אם אתן מעוניינות ללבוש בגדים יום יומיים או בגדים יפהפיים לאירוע משגע.

3. צבע הנעליים.

יש נשים שקובעות מראש כי צבע הנעליים שהן בוחרות יהיה נייטרלי כמה שיותר, כלומר שחור, לבן או אפור. בדרך זו הן מבקשות ללכת על בטוח ולוודא כי לא משנה מה הן לובשות, הנעליים יהיו תואמות תמיד. עם זאת, יש נשים שאוהבות דווקא "לשבור" את המראה. לדוגמה, הן לובשות שמלה שחורה שמגיעה עד הברכיים ונעליים אדומות. בקיצור, לא משנה מה אתן בוחרות, העיקר שבסופו של דבר תיראו טוב בעיני עצמכן ובעיני אחרים.

 מה צריך לבדוק כאשר קונים נעליים?

בין אם מדובר בסנדלים יום יומיים או בנעלי עקב, ישנם כמה דברים שחשוב שיאפיינו כל זוג נעליים שאתן קונות. דבר ראשון, בעת קניית נעליים ומדידתן אסור לוותר על נוחות. חשוב שהנעליים יהיו נוחות מכל זווית ולא לוחצות. אל תשכחו שנעליים בלתי מתאימות עלולות לגרום לשלפוחיות ולגרד, והעיקר יפגעו באופן משמעותי בהתנהלות היום יומית שלכן. מעבר לכך, כל אישה שקנתה פעם נעליים בלתי מתאימות גילתה עד כמה היא אינה ששה לנעול אותן, גם אם הן בצבע המושלם ובצורה שלא יכולה להיות תואמת יותר. כי באופן טבעי, הן יעדיפו נעליים נוחות המאפשרות להן לנוע באופן חופשי.

הדבר השני שכדאי לשים אליו לב הוא גזרת הנעליים, וחשוב יותר – האם הגזרה הזו מתאימה לכן. גם אם התחברתן לזוג נעליים שנראה לכן מושלם, כדאי למדוד אותו ולראות אם המציאות תואמת את הציפיות. וכמובן, חשוב לבחור את הנעליים בהתאם לעונות השנה המתחלפות. לפעמים תרצו לרכוש זוג סנדלים לחודשי יולי-אוגוסט, ולעתים תעדיפו דווקא את הבטיחות והנוחות שמציעות נעלי הסניקרס.

קונות נעליים אונליין

מחפשת נעליים אלגנטיות שיתאימו לחליפה בדיוק? רוצה להתחיל לעסוק בפעילות גופנית עם נעלי סניקרס משגעות? מגוון רחב של נעלי נשים מחכה לכן באתר adiss.co.il. סנדלים מעוצבים, כפכפים לכל מטרה, סניקרס, מגפיים, נעליים לילדות – את כל אלה ועוד אפשר למצוא ב-Adiss. האתר ידידותי ונוח למשתמשת. ניתן לנווט בו בקלות, להתרשם מהנעליים בעזרת צילומים מכל זווית ולהוסיף לסל את הנעליים המתאימות.

Tags: