רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] פרסמה מכרז פומבי מס' מר/38/2021  לרכישת זכויות חכירה לבנייה של כ-38 יח"ד צמודות קרקע ב-2 מתחמים השוכנים במרכז הישוב כפר יעבץ. מדובר במכרז לבנייה נמוכה, צמודת קרקע המיועדת למשפחות ולאוכלוסייה הדתית לאומית.

 

המכרז הוא חלק מתכנית  שעיקרה הרחבת הישוב בשטח של כ-62 דונם ובנייה של כ-99 יח"ד נוספות בהתאם לתוכנית תמ"א 35, כלומר, כ-3 יח"ד לדונם.  השכונה החדשה נועדה  לחזק את הישוב ולייצר פתרון מגורים למשפחות ולאוכלוסיה הדתית לאומית בישוב כפרי וקהילתי במרכז הארץ. התוכנית צמודה למבני ציבור ולקהילה הותיקה של הישוב, מאפשרת גישה קלה ומהירה לשירותים הציבוריים בישוב וניצול אופטימלי שלהם, וכמו כן גישה לדרך הכניסה לישוב ממערב. במסגרת השכונה  , במרכז הישוב, מתוכננים גם שני גני ילדים, שטח ציבורי פתוח לרווחת הציבור ועוד שטח האתר הארכאולוגי כלודייא שישמש כטיילת ציבורית עם שביל נטיעות ויכלול שימור של גת עתיקה ומתקן שאיבה.

כפר יעבץ הוא מושב דתי השוכן בשרון בתחום המועצה האזורית לב השרון, מערבית לכביש 6 וקלאנסווה ומזרחית לקדימה-צורן היושב על שטח של כ-2,325 דונם, המחולקים לכ-66 נחלות וכ-67 מגרשי מגורים. מהלך זה יתרום לפיתוח היישוב וימשוך אל היישוב משפחות צעירות של בני המקום והסביבה המחפשות להקים את ביתן בישוב דתי קהילתי ואיכות חיים.

שיווק המתחם מיועד ליזמים וקבלנים. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל, את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה בנייה, לבניית 38 יחידות דיור למגורים בבנייה צמודת קרקע בשני מתחמים. התחרות במכרז תהיה על המחיר הסופי הנמוך ביותר למ"ר דירתי עבור בית צמוד קרקע. המכרז מיועד ליזמים/ קבלנים/ חברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. לא תתקבלנה הצעות מתחת למחיר המינימום.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין". המועד האחרון להגשת הצעות הוא 26/4/2021 בשעה 8:00 בשעה 12:00 בצהריים

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.